torek, 5. februar 2019

Sneguljčica

Sladica me je pritegnila že zaradi imena in malo sestavin. Najprej jo je naredila sodelavka, potem pa še jaz. Glede na sestavine sem mislila, da bo bolj hitro narejena, ampak sem se kar zamudila. Okus je izredno osvežujoč, saj vsebuje limonin sok. 

Za sladico potrebujemo:
- 275g listnatega testa v roli
- 3 limone
- 3 jajca
- 160g + 90g sladkorja
- 4 žlice jedilnega škroba
- 3dl vode
- 50g masla

Listnato testo v roli odvijemo in ga položimo skupaj s peki papirjem na pekač. Z vilicami ga dobro napikamo in pekač pokrijemo z aluminijasto folijo. Pečemo na 200 stopinjah 15 minut, nato aluminijasto folijo odstranimo, še malo napikamo testo, kjer se je dvignil, in pečemo dodatnih 10 minut.

Medtem pripravimo limonin puding. Iz treh limon naribamo limonino lupinico. Iztisnemo sok in naredimo limonado iz limoninega soka in 3dl vode- dobimo nekje 450ml tekočine. Limonino lupinico prihranimo za kasneje.

Jajca ločimo na rumenjake in beljake. Iz beljakov in 160g sladkorja naredimo sneg. Sprva mešamo beljake, potem pa postopoma dodajamo sladkor. Beljaki so dovolj zmešani, ko posodo postavimo navzdol in sneg ostane na svojem mestu.

V kozici zmešamo 4 žlice jedilnega škroba, 90g sladkorja in limonino lupinico. Dodamo nekaj žlic limonade in dobro zmešamo, da ni grudic. Kozico damo na ogenj in ob stalnem mešanju počasi dodajamo limonado. Ko zavre, ob stalnem mešanju počakamo še kakšno minuto, da se krema zgosti, nato odstavimo in dodamo še rumenjake in maslo. Kremo prelijemo po ohlajenem testu in nanesemo še plast snega. Ponovno postavimo v pečico in pečemo 20 minut na 180 stopinjah, da beljaki lepo porjavijo. 

Režemo previdno, najboljše na majhne kocke in serviramo hladno. Sladica je izredno sveža. Jaz nad njo nisem pretirano navdušena so pa zato vsi pokuševalci okoli mene. Najboljše, da se prepričate sami.

Ni komentarjev:

Objavite komentar