sreda, 4. marec 2020

Butters- Belly butter proti strijam

Vam izdam eno skrivnost? Trenutno odštevam še zadnje dni do prihoda novega družinskega člana. Fantek bo, pravijo :) Res se neizmerno veseliva in kar ne morem verjeti, kdaj je cela nosečnost minila. V tem času sva si s fantom začela urejati stanovanje in se tudi preselila, tako da sedaj uživam v zadnjih pripravah na malega škrata. Trebušček mi iz tedna v teden noro raste. Samo v zadnjem tednu se mi je obseg povečal za 1cm. Ker smo v družini bolj nagnjene k strijam sem se preventivno začela mazati že zelo zgodaj- nekje v 10. tednu. Kako se je obnesla moja vztrajnost?

Kot sem že omenila sem bila zelo pridna glede mazanja trebuščka. Na prsi sem čisto pozabila in kaj kmalu sem pod njimi opazila prve strije. Ok, se nisem pretirano sekirala, saj se ne vidijo tako zelo in začela mazati tudi prsi. Moj ritual je bil večerni, uporabila pa sem maslo Butters proti strijam. Ko sem prvič odprla posodico mi je bil vonj kar močen. Ob prvem nanosu pa sem se v maslo zaljubila. Zdaj uporabljam že četrto posodico, eno še imam na zalogi (mazala se bom še po porodu). Vonj je podoben beli Linoladi, katero obožujem (drugače sladkih vonjev ne maram preveč). Tekstura je trda, ob stiku s toplo kožo se hitro zmehča in se lepo namaže. Kar pa je najpomembnejše ne pušča sledi na oblačilih. Zjutraj, ko se zbudim še vedno čutim tanek sloj masla na koži, torej ponoči, kljub mojemu stalnemu premikanju, ne gre čisto dol. 


Kot sem že omenila sem z maslom zelo zadovoljna. Do 14 dni nazaj nisem imela na trebuhu nobene strije. Naj povem, da se trudim z zdravim prehranjevanjem, pojem res veliko sadja, zelenjave in oreščkov ter pijem izključno vodo. Sestra mi je rekla, da je tudi ona imela skoraj do konca trebušček brez strij, zadnji mesec pa ji je popokal cel trebuh. In tako se je zgodilo sedaj tudi meni. Mali škrat raste z izjemno hitrostjo, prav tako pa je zelo zelo gibčen. Tako čutim v tem času, kot bi mi paralo kožo (in pa seveda srbečico kože). Svoji negi sem dodala še mandljevo olje in tako prakticiram okoli 5x na dan mazanje trebuščka- žal neuspešno. Dodatno sem dobila tudi strije na prsih, sedaj izredno očitne. 



Seveda sem malo razočarana, saj sem mislila, da se jih bom glede na mojo nego vsaj malo izognila. Je pa res, da preko dednosti žal ne moremo. Veliko punc se sploh ne maže in nima ene strije. Bilokatero maslo/olje bi uporabila menim, da bi bila zgodba ista. In če bi še 1x izbirala bi še 1x izbrala Butters maslo proti strijam. 

Pri Butters pravijo o artiklu sledeče: 

Strije lahko preprečimo ali zmanjšamo njihov videz z redno uporabo maslo proti strijam Belly butter. Maslo preprečuje nastanek strij, ker vsebuje naravne sestavine, ki povečujejo prožnost in navlaženost kože, zato koža ob raztezanju ne razpoka. Poleg tega se posebna formula treh masel na koži zadrži še dolgo časa po nanosu in jo ohranja mastno. Če so strije že nastale, bo maslo omililo njihov videz, ker pospešuje regeneracijo kože (torej njeno obnavljanje), strije naredi bolj gladke in svetle.

Zakaj bi morali uporabljati maslo proti strijam?
  • Maslo združuje izključno organske sestavine, ki preprečijo strije enostavno zato, ker povečujejo prožnost kože.
  • Pozabite na kreme in olja proti strijam, ki se takoj vpijejo ali obrišejo v oblačila. Maslo proti strijam se na koži ohrani bistveno dlje, kar je najbolj pomembno, da strije ne nastanejo. Ne pozabite, zagotovljena mora biti stalna navlaženost in namaščenost kože!
  • Maslo proti strijam ima edinstveno formulo kariteja, cupuacuja in manga. Karite z vitamini in maščobnimi kislinami kožo nahrani, cupuacu jo hidrira, mango maslo pa ohranja mastno.
  • Maslo proti strijam je na voljo v dveh različnih vonjih. Klasiko predstavlja vonj po mangu, na voljo pa je tudi vonj jagode in vanilije. V obeh primerih je vonj božanski in vključuje čokoladno noto, saj je cupuacu maslo soroden kakavovcu.
  • Z njim boste učinkovito preprečili strije ali pa zagotovili, da bomo že nastale strije manj vidne (bolj svetle in bolj gladke). Z redno uporabo bodo strije postale svetlejše, kožni relief pa bolj gladek. Tukaj ne gre za nobeno skrivnost ali zavajanje, saj maslo vsebuje 100 % maščobe (izdelek je brez vode in konzervansov), te pa po svoji temeljni funkciji mehčajo in gladijo kožo.
Na kratko pa še moje ugotovitve glede artikla:
+ omamen sladek vonj (drugače jih ne maram ampak ta je izjema) po beli Linoladi
+ dobra mazljivost
+ se ne lepi na oblačila
+ oblačil ne namasti
+ pusti dolgo časa film na koži
+ slovenski proizvod
+ naravna kozmetika
- prehitro ga zmanjka 😊

Artikel kljub mojemu neuspelemu poizkusu trebuha brez strij priporočam. In še nekaj slikic iz najinega slikanja.



Ni komentarjev:

Objavite komentar