ponedeljek, 13. januar 2020

Naravna kozmetika MIA- maska za obraz

Vračamo se k naravi. Naravne sestavine in slovenski proizvodi so trenutno precej in. Če pa je artikel še poleg vsega eden boljših in opaziš vidne spremembe na boljše, katerih prej z vsemi drugimi artikli nisi je to to. Po enem letu uporabe sem še vedno navdušena nad kremo za obraz in tonikom naravne kozmetike Mia. Ta dva izdelka sem opisala v lanskem letu, objavo pa si lahko pogledate tukaj. 

V tem času je Martina na trg dodala še čistilno peno, miceralno vodico, maslo za telo in piling ter masko za obraz. Danes bom predstavila enega izmed njih- masko za obraz. 

Maske uporabljam nekje na 14 dni. V zimskem času predvsem zato, da kožo nahranim, v toplih mesecih pa, da jo navlažim. Glinene maske so bolj specifične, odlične predvsem za čiščenje kože, obnavljanje, razstrupljanje in izboljšanje povrhnice kože.  Mio glineno masko s konopljo dobimo, tako kot kremo, v 50ml posodici. Maska je goste tekoče teksture, pripravljena za direkten nanos. 
Maska ima samo 3 sestavine: glicerin, slovensko pridelano glino in olje slovenske konoplje. Primerna je za suho in normalno kožo. 

Vonj je precej intenziven. Tiste, katerim vonj konoplje ni všeč vas lahko zmoti. Meni žal ni odgovarjal. Kot sem že omenila je tekstura gosto in primerna za takojšnjo uporabo. Posodica mi je zadostovala za 4 nanose maske- porabi se jo zato kar hitro. Cena posodice je 18,90€. Masko sem nanesla enakomerno s čopičem po celem obrazu. Posebnost maske je, da se ne posuši na obrazu tako kot ostale glinene maske. Masko pustimo na obrazu do 15 minut in jo nato dobro speremo. Po nekje 5 minutah sem na obrazu občutila toplotni učinek. V tem delu je maska poskrbela za ogrevanje kože in odpiranje por za lažjo absorbcijo učinkovin in čistilni učinek.

Po 15 minutah sem masko sprala, kožo tonizirala in osušila. Koža je bila na prvi pogled čista, mehka in ni imela mastnega sijaja. 

Kratek povzetek artikla:
+ slovenski proizvod
+ slovenske naravne sestavine
+ nepekoč občutek na koži
- močan vonj po konoplji
- hitra poraba izdelka

Žal me maska ni prepričala. Predvsem zaradi vonja, saj mi vonj konoplje sploh ne odgovarja. Poleg tega jo porabimo kar hitro, saj se jo ne meša in jo lahko ob redni uporabi porabimo v enem ali dveh mesecih. Bom pa vsekakor preizkusila še druge njene nove artikle, kateri so mi po opisu sodeč bolj simpatični :) Poleg trenutne kremice in rožne vode. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar