sreda, 8. januar 2020

Sladka kavna zrna

Keksi so že na pogled precej mikavni. Ko sem jih prvič videla na spletu sem jih seveda takoj naredila. In zraven pila kavo :) Za te kekse si je potrebno vzeti malo več časa, sploh če želiš narediti kavna zrna čimbolj realna. Postregla pa sem jih seveda v kavni šalčki. Moram povedati, da so bili keksi pravi hit.

Rabimo:
- 75g masla
- 70g sladkorja v prahu
- 1 rumenjak
- 120g gladke moke
- 12g kakava v prahu
- 25g čokoladnega pudinga
- 5g instant kave (Barcaffe Black&Easy to go)
- 2 žlički vroče vode

Pred pripravo bodimo pozorni na 3 stvari:
- maslo naj bo kakšne pol ure prej na sobni temperaturi, da se zmehča
- ko testo zgnetemo ga damo za 1 uro v hladilnik, da se ohladi in dodatno strdi
- pečica mora biti ogreta na 180 stopinj. V kolikor damo v pečico kekse prej se znajo razlezit

Rumenjak, sladkor v prahu in zmehčano maslo mešamo nekje 5 minut, da se dobro speni. V drugi posodi zmešamo moko, kakav v prahu ter prah čokoladnega pudinga. Tekočim sestavinam dodamo suhe sestavine, dobro zgnetemo, za konec pa dodamo še instant kavo, katero smo prej zmešali z 2 žličkama tople vode. Ponovno dobro zmešamo sestavine, zavijemo v folijo za živila in damo v hladilnik za 1 uro. 


Medtem pripravimo pekač s peki papirjem in pečico na 180 stopinj. Po eni uri pričnemo z oblikovanjem kavnih zrn. Jaz sem si jih vagala, da so bili vsi približno 6g. Dobila sem jih za en pekač. Iz željene mase sem naredila kroglico, jo med rokami oblikovala v zrno, na peki papirju pa sem po sredini naredila zarezo z zgornjo stranjo rezila noža. Zrna pečemo okoli 8-10 minut. Pozorni bodimo, da na spodnji strani še niso temni, saj lahko greni okus. 
Kot sem že rekla je ideja res super za postrežbo. Sam okus me ni pretirano presenetil, pa tudi časovno se kar dosti zamudiš. So bili pa drugi toliko bolj navdušeni. Predlagam, da sami preizkusite :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar