sreda, 1. januar 2020

5. obletnica bloga

Srečno novo leto! Pa smo prišli v pravljično leto 2020, ki bo za začetek predstavljal kar nekaj težav pri pisanju letnice. Tokrat se ne bomo motili samo pri popravljanju ene številke ampak dveh. Tukaj je novo desetletje, za menoj pa že 5 let bloganja. Kot vsako leto bom povzela preteklo leto in najbolj brane objave v letu 2019.
Pa poglejmo 10 najbolj branih objav od najmanj do najbolj- pri vsaki lahko kliknete na povezavo, ki vas bo vodila do direktne objave:


9. Nohti









Pričakovano, kot vsako leto, so bili najbolj brani kuharski recepti. V tem letu sem začela z novo rubriko Za vsako bolezen rožca raste, ki se nanaša na posamezne tegobe in blaženje le-teh s pomočjo zelišč. 

In še moji trije favoriti v letu 2019 so:

3. Kranjska Gora, Zelenci, Belopeška jezera in Ruska kapelica - ta vikend mi je bil noro všeč, saj sva si ogledala res veliko znamenitosti v naši preljubi Sloveniji in malo čez mejo. 


2. Vrtna dekoracija- kolo- to dekoracijo sem naredila že v letu 2018 ampak sem jo opisala v letu 2019, saj sem hotela pokazati obe dekoraciji iz obeh let. Tokrat pa še končna slika, kakšno je bilo kolo v polnem razcvetu. 


1. Golica, narcise, Zelenci in jezero Kreda- tudi to je bil eden izmed izletov, katerega sem planirala že kar nekaj časa. Narcise si je potrebno pogledati in vsekakor priporočam. 


Če pregledam še blog v številkah glede celotne branosti sem res vesela, saj se številke iz leta v leto večajo. V vseh letih do sedaj je bilo čez 120.000 ogledov bloga, samo v letu 2019 44.500 ogledov, kar je 1x več kot v letu 2018. Jupii :) Hvala vsakemu za spremljanje. 

Prilagam še linke do vseh dosedanjih let bloganja:


Ni komentarjev:

Objavite komentar