petek, 25. januar 2019

Mia naravna kozmetika

Naravna kozmetika Mia je novost na slovenskem tržišču. Pri Martini, ustanoviteljici kozmetike Mia, sem bila nekaj mesecev nazaj na ličenju. Martina je oseba, ki te s svojo karizmo dobesedno kupi. Njena samozavest in natančnost pa se kažeta tudi v perfektno dovršenih make-upih, ki jih ustvarja. Zakaj mi je všeč njen način ličenja? Poudari bistvo, vseeno pa izgleda vse skupaj zelo naravno. Pri meni je začela z osnovo ličenja- s pripravo kože s tonikom in kremo za obraz. Uporabila je svojo Mio. Kozmetiko sem po tihem spremljala od vseh začetkov in bila skeptična kako se bo obnesla na moji občutljivi koži. Prav tako me je še begalo nekaj drugega- kako naj bi bila ena krema tako učinkovita in univerzalna, da bi zadovoljila vsem tipom kože? Nekaj dni po ličenju sem še kolebala z nakupom, ko pa sem od prijateljic slišala, da so v nabavi za nove zaloge kreme sem se za nakup odločila tudi sama.

Tonik in krema se lahko kupita vsak posebej. Glede na to, da so vsi kupovali komplete sem si ga naročila tudi jaz (komplet pride okoli 32€). Že pred ličenjem sem bila malo skeptična glede tonika. Je 100% hidrolat sivke, katera mi obupno smrdi. Pri tem toniku pa me ne moti tako močno. Krema me je kupila z vonjem limonske trave, ki je zame eden boljših.

Večerno rutino začnem s čiščenjem obraza s črnim milom 4kidsandus. Ostanke make-upa si sčistim z miceralno vodico, potem pa sledi moj najljubši del- tonik in krema. Nikoli si nisem mislila, da mi bo ta večerna rutina tako prirasla k srcu. Tonik je v obliki spreja, ki ga pošpricam po obrazu 2-3x. Tonik je pakiran v 50ml flaške. Zaenkrat ga imam še nekje tretjino in ga uporabljam že 2 meseca vsak dan. Tonik je izredno vlažilen in kar je najpomembnejše- glede na mojo občutljivo kožo ni pekočega občutka. Vpije se hitro.

Krema je pakirana v 50ml posodici in je imam po dveh mesecih redne uporabe nekje polovico. Uporabljam jo samo zvečer pred spanjem. Občutek po njej je super! Glede na to, da je naravna me je bilo sprva strah, da bo zelo mastna. Vendar je občutek pri mazanju puhast, na obrazu pa zelo osvežilen. Vonj mi nenormalno odgovarja, saj me spominja na kremo, ki sem jo uporabljala nekaj let nazaj in ni preveč močen. Po redni uporabi sem opazila, da je moja koža veliko bolj spočitega videza in napeta. Moji občasni izbruhi z mozolji so izginili, edino kar je ostalo je masten sijaj kože. Kreme zato ne uporabljam za pod make-up ampak samo zvečer.

Sestavine so naravne: aloe vera, mandljevo olje, kokosovo olje, čebelji vosek, vitamin E, eterično olje sivke, eterično olje čajevca, eterično olje limonske trave.

Če strnem še moje + in - glede kreme: 
+ božanski vonj po limonski travi
+ nemastna struktura kljub oljem v kremi
+ naravna krema
+ slovenski proizvod
+ prijeten, nepekoč občutek na koži
+ občutek nahranjene in navlažene kože
+ se dokaj hitro vpije
- premastna za pod make-up za moj tip kože

in še za tonik:
+ vlažilen občutek
+ priročna embalaža s pršilcem
+ hitro se vpije
+ sprejemljiv vonj po sivki

Krema in tonik mi v zimskem času zelo odgovarjata in ju ne zamenjam. Iz moje začetne skepse sem totalno navdušena nad obema artikloma.

Več o naravni kozmetiki Mia si lahko preberete na Facebook povezavi. Martina je v tem mesecu lansirala na trg še glineno masko, ki jo bom seveda morala kmalu preizkusiti :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar