torek, 17. februar 2015

Nails nails nails

Priznam. Obsedena sem z urejenimi nohti. Obsedena z laki za nohte, gelishi in vsemu kar paše zraven. Gelish je moj top izum v 21. stoletju. Všeč mi je, ker je zelo obstojen hkrati pa ne uniči nohtov pod njem. V primerjavi z umetnimi nohti gelisha ni potrebno piliti, ko se ga želimo znebiti. In posledično nam ne uniči nohtov tako kot umetni nohti. V članku poudarjam besedo gelish vendar pravilno se temu reče permanentno lakiranje, saj je Gelish le ena izmed njegovih znamk (in tudi za moje pojme najboljša). Gelish (oz. permanentni lak) je obstojen tudi do 1 mesca kar pa je čisto odvisno od nohtov in dela. Moji zadnji so zdržali 3 tedne. Imela bi jih lahko dlje vendar, kot se vidi na spodnji sliki je narastek že gromozanski medtem, ko so robovi še čisto v redu (glede na to, da v službi 8 ur na dan tipkam sem nad rezultatom navdušena). Uporabljam znamko permanentnih lakov Syster, ki jih kupujem preko Ebaya in podlak/nadlak 2v1 znamke Juliana nails. Ta podlak/nadlak je res eden boljših. Včeraj zvečer sem si vzela čas in si tako naredila nove nohtke. Malo sem spremenila obliko in malenkost skrajšala nohte. Kakšni se vam zdijo?









English:

I admit. I'm obsessed with decorated nails. Obsessed with nail polish, gelish polishes and everything about nails. Gelish is my top invention of the 21st century. I like it because it is very stable and at the same time did not destroy the nail. Compared with gel nails we dont need to remove gelish with nail fails to get rid of. And consequently we do not destroy the nails as by gel nails. In this article I emphasize the word gelish but is it correct called permanent lacquering because the Gelish only is one of its brands (and also for me the best of them). Gelish (permanent lacquering) is stable up to one month which is entirely dependent on the nail and work. My last one endured 3 weeks. They could be further but as you can see in the picture souffle is already enormous, while the edges are still just fine (I work 8 hours a day with many typing and I am amazed with the result). I use a brand of permanent varnish SYSTER which I buy on eBay and base coat/top coat 2in1 from the brand Juliana nails. This base coat/top coat is one of the best. Yesterday evening I took the time and made myself new nails. I made a little change in shape and I  shorten the  nails. What do you think about the new ones?

Ni komentarjev:

Objavite komentar