četrtek, 23. junij 2016

Najboljše borovničevo pecivo

Sem že povedala, da moja sestra odlično peče? Ne? No zdaj veste :) Mislim, da je veselje do peke v družini. Sestra sicer obvlada vse, najbolj peko tort, jaz pa sem bolj za peciva. Predvčerajšnjem sva bili pridni in nabrali ozimnico borovnic. Sestra je še isti dan spekla tole pecivo in ker so bili baje vsi navdušeni sem ga naredila včeraj še jaz.


Bolj enostavnega recepta skoraj ne poznam. Za vse skupaj potrebujete samo 1 uro, s tem da se pripravlja samo 15 minut, ostalo je peka. Lansko leto sem objavila recept za borovničevo pecivo, ki je sicer iz manj sestavin ampak je pa res, da je ta veliko boljši. Pa še bolj sočen je. Recept zanj je tukaj.

Potrebujete pekač v velikosti 30x40cm, dve posodi in naslednje sestavine.

Testo:
- 3 jajca
- 5 žlic sladkorja
- 8 žlic moke
- 10 žlic olja
- 1/2 paketka pecilnega praška


Sestavine zmešamo skupaj in  porazdelimo po pekaču na katerem je peki papir. Testo pride čisto na tanko. Na testo posujemo 2dcl borovnic. Pečico medtem pripravimo na 180 stopinj. 

Nadev:
- 1/2kg skute
- 3 jajca
- 5 žlic sladkorja
- 1 vanilijev puding
- 1 vanilijev sladkor
- 1 mala kisla smetana

Sestavine dobro zmešamo skupaj. Po želji lahko dodamo še kakšno pest borovnic v nadev, če želimo še bolj sočno pecivo (jaz jih nisem). Nadev porazdelimo na testo, ki je pripravljen za peko in končno damo pečit. Pečemo 35-45 minut, da se na vrhu začne delati malo skorjice. 

Postrežemo hladno, narezano na ozke rezine ali na kvadratke. 

                                              Vesna

Ni komentarjev:

Objavite komentar