sobota, 18. marec 2017

Teden restavracij - POMLAD 2017

Ponovno je čas za kulinarična razvajanja v Tednu restavracij. Letos sem končno dočakala še pomladno edicijo in tokrat v našem glavnem mestu- v Ljubljani. Mislim, da je krog navdušencev tega tedna čedalje večji. To je bilo čutiti že pri rezervacijah za določene restavracije. Za našo prvo izbiro smo bili prepozni- iz restavracije so nam javili, da so prejeli 900 mailov za rezervacije! Tako smo se odločili čisto spontano in si izbrali Hišo kulinarike Manna.

Zakaj so nas prepričali? Ker imajo dva možna menija- mesni in ribji. Tako lahko preizkusimo malo več specialitet.

Restavracija je na simpatični lokaciji malo stran iz mestnega vrveža, kar mi je seveda bolj všeč. Ob prihodu v restavracijo sem občutila rahlo presenečenje, saj je bila gostilna na videz zelo mirna in prazna. Seveda nisem vedela, da je restavracija tudi v zgornjem nadstropju, kamor nas je povabil prijazni natakar. Večer smo preživeli z istim natakarjem s katerim smo pokramljali in si je kljub veliki gneči vzel čas za nas. Presenetila me je njegova sproščenost, anekdote pa je iz rokava stresal eno za drugo.

Kot sem že napisala mi je bilo všeč, saj so imeli na razpolago dva različna menija. Mesnega sem vzela jaz in dobila:

  • Pozdrav iz kuhinje: spomladanska rezina, črne trobente, jurčki

  • Goveji pastrami, ržen biskvit, pena dimljenega paradižnika, hruška, omaka gorčičnih semen z medom, dimljena ricotta

  • Kunčji ragu s hišnimi žlikrofi

  • Račja prsa, koromačev pire, račja redukcija, konfitirana breskev, koromač s pomarančo

Ribjo meni pa je vseboval:

  • Pozdrav iz kuhinje: spomladanska rezina, črne trobente, jurčki
  • Marinirani kraljevi gamberi, kumarični mousse, limonina emulzija, paradižnikova spužva

  • Črna rižota, sipa, pečena kapesanta, čemaževa pena

  • File divjega lososa, grahov pire, šparglji, hrenova omaka s koprom, mandlji

Priznam ,da mi mesni meni ni bil tako všeč kot ribji. Najboljši mi je bil pozdrav iz kuhinje, ostalo pa je bilo okusno ampak me ni tako prepričalo, kot na prejšnjih tednih restavracij. Najbolj sem bila navdušena nad natakarjem. Žal moram dati grajo tudi nad ceno menija, ki se je v teh letih kar drastično podražala in je bila tokrat 17€. Da pa ne bom toliko grajala pa moram povedati, da sem tudi tokrat preizkusila zanimive kombinacije jedi, ki jih nisem še nikoli. In tudi vino imajo zelo okusno- njihovo hišno. Obisk bom zagotovo ponovila za kakšno nedeljsko kosilo.




Ni komentarjev:

Objavite komentar