ponedeljek, 6. avgust 2018

Sončna krema Zelišča Cvetka

Na dopustu ali doma na vrtu. Sonce je vsako leto močnejše in bolj nevarno, tega se upam, da zaveda počasi že vsak. Sama se poskušam kar dobro paziti s pokrivali na glavi, dobro hidracijo in kremo za sončenje, predvsem ob daljšem izpostavljanju soncu. Kremo za sončenje je dobro vsako leto kupiti novo- letos sem se odločila za zelo opevano kremo Zeliščnega posestva Cvetka. 

Cvetkinih izdelkov imam kar nekaj in sem zelo zadovoljna. Na internetu sem opazila res veliko promoviranje Cvetkine naravne sončne kreme, zato sem si jo tudi kupila. Pred prvim obiskom morja je nisem preizkusila z željo, da se pustim presenetiti. No, presenetila me je res....ampak ne v pozitivnem smislu. 

Najprej nekaj besed iz Cvetkine spletne strani:

Krema ne pušča belih slediniti mastnih madežev. V kožo se hitro vpije in pusti prijeten mat učinek – po nanosu koža ni naoljena, zato se lahko le nekaj minut po mazanju brez težav oblečeš in na oblačilu ne bo sledi kreme.

In pa še sestavine:
Sestavine/Ingredient: destilirana voda, (Aqua destillata), olivno olje (Olea Europaea Fruit Oil), karitejevo maslo (Butyrospermum parkii nut butter), titanov dioksid (Titanium Dioxide), cinkov oksid (Zink Oxide), arganovo olje (Argania spinosa Kernel Oil), olje jojobe (Simmondsia Chinensis Nut Oil), šipkovo olje (Rosa Canina Seed Oil), orehovo olje (Juglans Regia Oil) kakavovo maslo (Theobroma Cacao Nut Butter), glyceril stearate SE (glyceril stearate SE), cosgard® (Dehydroacetic acid, Benzyl alcohol), Silica (Silica), izvleček ognjiča (Calendula Off. Extract), mlečna kislina (Lactic Acid), izvleček kamilice (Chamomilla Recutita Extract), izvleček sleza (Althea Officinalis Extract), izvleček smilja (Helichrysum Italicum Extract), izvleček rožmarin (Rosmarinus Off. Extract), izvleček poprove mete (Mentha x Piperita Extract)


Ob prvem nanosu sem bila res presenečena. Kremo sem preizkusila na zgornji strani stopala-na ta del vedno pozabim in me sonce rado opeče. Sam vonj kreme je kovinski. Po zeliščih ni ne duha ne sluha. Vonj je res kar neprijeten ampak to zame ni tako veliko merilo o izdelku, če je le-ta dober. Nanesla sem majhno količino kreme, jo razmazala, še mazala, ampak bele sledi kreme niso izginile. Nato sem počakala nekaj minut ampak belina kar ni in ni izginila. Glede na to, da je opis ravno drugačen, ker me bele sledi zelo motijo je krema dobila še eno minus točko. V morju se krema ni sprala, ko sem prišla iz vode, ter se posušila sem bila še vedno bela. In takšna bila do tuširanja. Mastnega občutka na koži res ni, ampak bele sledi so pri meni no-go. S faktorjem sem bila zadovoljna, saj zvečer ni bilo na tem delu nič opečene kože. 



Kremo sem potem še nekajkrat uporabila na manjših delih telesa, ker preprosto nisem imela volje s tem, da se mi krema ne razmaže po koži. Kupila sem si seveda novo, žal ne naravno ampak je čisto nekaj drugega. 

Torej če strnem še nekaj + in - točk izdelka:
+ slovenski proizvod
+ naravna sončna krema
+ ni mastnega občutka
+ ima zaščitni faktor
- neprijeten kovinski vonj
- zelo, zelo slaba mazljivost
- pušča bele sledi, ki ne zginejo do tuširanja
- nepraktična embalaža

Izdelek je sicer res naravni, izdelan v Sloveniji ampak me nikakor ne prepriča. Žal je bil to nakup totalno zgrešen, kreme ne bom več uporabila niti ne bom porabila cele do konca


Ni komentarjev:

Objavite komentar