nedelja, 7. maj 2017

Rovinj

Letošnje prvomajske praznike nisem mogla preživeti boljše. In tudi prazniki so se letos neverjetno lepo razporedili. Tako smo si lahko vzeli 1 dan dopusta v službi in bili vse skupaj 6 dni prosti. Seveda sem dopust splanirala že dovolj hitro in preko Bookinga rezervirala apartma. In odločitev je padla- letošnje prve želje po morju bova potešila v Rovinju.

V samem Rovinju še nisem bila. Priznam, da sem bolj ciljala na Umag, kjer sem že čisto domača, pa je bila ta ideja veliko boljša (hvala dragi). Na pot sva se podala v četrtek zjuraj in bila ob pol 9 že v Rovinju (malo naju je skrbela gneča na mejnih prehodih zaradi pregledovanja ampak sva bila druga v koloni). Ker sva imela check in ob 2 sva se spravila na kolesa in pričela z raziskovanjem mesta. Tako je, s seboj sva imela tudi kolesa, saj si brez njih ne predstavljam več dopusta. V celem dopustu sva naredila malo več kot 100km in spoznala super kotičke Rovinja.


Kot sem že omenila, sva apartma rezervirala na Bookingu dovolj prej, tako da naju je sama namestitev prišla za 4 nočitve 120€. Nad apartmajem in gostoljubjem sva bila navdušena, prav tako nad bližino samega centra, ki je od apartmaja oddaljen 5 minut hoje (link od apartmaja tukaj).

Za Rovinj pravijo, da je drago mesto- tja gre tisti, ki ima denar. Midva tega nisva občutila. Verjetno se cene v sezoni kaj povišajo ampak midva sta dala za kavo 15kn (2€), kar se mi za kavarno ob morju ni zdelo veliko. Hrano in ostale stvari sva si kupovala v Lidlu, ki je bil dokaj blizu in cenovno enak kot pri nas v Sloveniji.

V samo mesto sem se zaljubila. Vsi ki me poznate veste, da obožujem staro arhitekturo. Mesto je božansko. Ulice so proti cerkvi sv. Eufemije tlakovane z velikimi svetlečimi kamni, zgradbe pa so obdane z raznobarvnimi polkni in vrati (in tudi te kamnite). Lahko bi slikala vsako hišo, saj je res vsaka nekaj posebnega. Je pa res, da je ob dežju ali v ravnih čevljih dostop do cerkve kar otežen, saj je zelo spolzko. 






Zvečer je bilo še zaenkrat precej mirno. Ob morju je precej kavarnic in restavracij ampak v precej mirnem vzdušju. Edini bar, ki naju je navdušil je Coctail bar Havana, kjer je bilo največ ljudi, pa še glasba je v house ritmih, ki nama je pisana na kožo. Večeri so bili precej hladni, tako da naju je kar hitro vleklo nazaj v apartma.




V Rovinj sem se zaljubila in se definitivno vrnem še poleti.


Ni komentarjev:

Objavite komentar