sreda, 20. december 2017

Limonino-pomarančna torta

Tokrat pa malo neobičajen recept za tale čas. Ne, niso keksi, čokoladne dobrote, potice, ampak sočna osvežujoča limonino-pomarančna torta. Prejšnji teden sem imela na pretek limon, zato sem iskala primeren recept, kako jih kar največ porabiti. Nekaj jih je šlo v skrinjo, nekaj za limonado, ostanek pa v torto. Med brskanjem po internetu mi je takoj padel v oči recept iz bloga 220 stopinj poševno. Torta, ki jo bom vsekakor še večkrat naredila.

Za biskvit rabimo: 
- 3 jajca
- 3 žlice sladkorja
- 140g moke
- 40g maka
- 3 žlice olja
- 2 žlici mlačne vode
- nastrgana limonina lupina
Jajca in sladkor penasto zmešamo. Dodamo vse preostale sestavine in dobro zmešamo. Pečico ogrejemo na 180 stopinj in si pripravimo tortni model, katerega premažemo z maslom ali pa ga oblečemo v peki papir. Pečemo približno 8 minut oz. dokler ni sredina pečena (preverimo s konico noža- če se nič ne prime je testo pečeno).
Medtem, ko se biskvit ohlaja pripravimo kremo. Potrebujemo:
- 1 limono
- 1 pomarančo
- 500g mascarpone
- 250g sladke smetane
- 1 vanilijev sladkor
- 2-3 žlici sladkorja v prahu
- 1 zavitek želatine fix

Limono in pomarančo iztisnemo, dodamo mascarpone in vse dobro premešamo. V drugi posodi stepemo smetano. Kremi z mascarponejem dodamo najprej želatino fix prašek, dobro premešamo in šele nato med mešanjem dodamo sladkor v prahu in vanilijev sladkor. Na koncu primešamo še sladko smetano. Kremo vlijemo na biskvit in damo na hladno za nekaj ur. Po vrhu jo lahko poljubno dekoriramo; jaz sem si izbrala svežo meto iz mojega zeliščnega vrta in rezino pomaranče. 
Biskvit lahko po želji še malo pokapamo z nekaj žlicami mleka ali pa kar s pomarančnim in limoninim sokom.

Ni komentarjev:

Objavite komentar