sobota, 23. februar 2019

Nohti 11

Ne, nisem končala z manikirami. Svoje nohtke še vedno pridno urejam in imam za seboj kar nekaj luštnih manikir, ki mi obstanejo po 3 tedne oz. 1 mesec.

Danes bom pokazala nekaj meni osebno najlepših. Še vedno sem zvesta bleščicam in štampilkam za nohte.


1. Prva zelo živa manikira je bila narejena, kako drugače, kot v poletju. Ti nohti so mi bili noro všeč, saj so dodatno poudarili rjav ten kože. Podlak in nadlak sem uporabila Juliana nails base in finish gel, barva pa je Laifova in sicer Laif- Neon Light Orange. Na prstancu sem uporabila Essence bleščeč lak z zelo drobnimi bleščicami. 

2. Vijolična, oh, vijolična. Na nohtih je drugače nimam prav pogosto, čeprav je moja najljubša barva. Na nohtih pa mi takšna barva sploh ni všeč. V tale lakec sem se zaljubila. Barva je res nekaj posebnega. Gre za Laif- Violet. V steklenički me ni prepričala, ko pa sem dala drugo plast in opazovala odsev na nohtih pa je nekaj čisto drugega. Barva me je tako navdušila, da sprva sploh nisem hotela dati nič druga gor. Pa sem si premislila in si na prstanec dala motiv. Platka je ta, ki sem jo v eni od prejšnjih objav pokazala. Na sredinec pa sem dala še roza diamantek obvezno po drugem lakiranju barve, da se je dobro usedel in čez njega 2 plasti nadlaka. 

3. Pri tretji sem združila dve noviteti. Essence metal shock prah za nohte in novo Born pretty platko za štampiljke BP-L055. Osnovo sem imela Laif- Wine Red. Na mezincu sem uporabila srebrn prah, na prstancu roza prah, na sredincu pa omenjeno platko za štampiljko. Sama aplikacija prahu je izredno lahka (kakšni 2 leti nazaj sem kupila prah iz Ebaya in je bil obupen). Na očiščen, suh lak, po eni plasti nadlaka sem s kazalcem utrla prah v noht, čez pa premazala 3x nadlak. Brez skrbi, ker so plasti zelo na tanko namazane je noht še vedno izredno tanek. Preostali prah gre iz kože po končani manikiri enostavno dol. 



4. Malo bolj umirjena manikira je bila v začetku leta 2019. Izbrala sem si Laif- Camouflage Light Pink in Laif- Camouflage Nude. Slednji mi je bil malo preveč nude, po treh plasteh se je noht videl še vedno čez. Žal me ni navdušil (imam ga na prstancu in mezincu). Na prstanec in kazalec sem dala še Essence zgoraj omenjeni roza prah, na sredincu pa sem uporabila Born pretty platko z besedilom Love to live. Naj omenim, da mi je platka noro všeč, glede majhnih napisov. Večja pa ne vem kam bi lahko spravila, saj imam premale nohte in zato pol besedila ne dobim na noht.

5. Tudi ta, zadnja manikira je meni ena lepših. V osnovi sem uporabila Laif- Wine red. Na kazalec sem vtrla Essence roza prah, na prstanec pa srebrnega. Na rdeči barvi pride ta prah noro dobro. Glede na ceno ga vsekakor priporočam. Po večkratni uporabi pa tudi ni opaziti večje porabe; posodice so še vedno skoraj polne. 


Ni komentarjev:

Objavite komentar