ponedeljek, 22. junij 2015

Peach pink nails

V soboto mi je kolegica predlagala znamko gelish lakov Laif, ki jih v Sloveniji še nisem zasledila. Obstojnost naj bi bila zelo dobra tako da sem se odločila, da enega preizkusim tudi sama. Hotela sem nekaj pastelnega, zato sem se odločila za roza (odtenek breskev 157). Odtenek je zelo prekriven, ker pa bi mi bili takšni nohti malo predolgočasni, sem seveda morala dodati malo bolj živ dodatek :) Na prstancu sem uporabila Syster gelish, ki ga imam že kar nekaj časa, na dva pa sem dodala nadlak Essence 101 dalmatians. Zdi se mi, da so kar dobro izpadli. Kakšna pa bo obstojnost pa se pustimo presenetiti ;)


 English:

On Saturday my friend suggested me a brand of gel polishes which I didn´t knew before. Stability should be very good so I decided to try one. I wanted something pastel, so I chose peach pink. The color is very opaque. Those nails are a little boring for me; of course I had to add a little more alive supplement :) On the ring nail I used Syster gel polish. On two nails I added top coat Essence 101 Dalmatians. I love my new nails. I hope that they will stay the saqme way for 2 weeks :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar