ponedeljek, 21. december 2015

December nails

Zadnji mesec v letu je v polnem zagonu. Priznam, da sem trenutno res polno zasedena ampak za nohte si pa le vzamem čas. Seveda morajo biti primerni temu prazničnemu času. Bleščice, rdeča barva in poslikave. Nekaj let nazaj sem svoje poslikave tematsko obarvala in si risala na nohte darila, smrekice, lučke in ni da ni. Zdaj pa imam raje malo bolj umirjene ampak še vedno z nekaj dodatki. 


V začetku decembra sem imela nohte v sivih in vijoličnih odtenkih. Za piko na i sem dodala bleščice čez gelish. Manikira mi je zdržala zelo dolgo, presenečena sem bila nad Essence nadlakom, nad katerega nisem dala nobenega nadlaka in mi je vsaka bleščica zdržala do konca (okoli 3 tedne). 


Zdaj nosim seveda rdečo. Za spremembo imam vse nohte v isti barvi sem si pa na dva nohta naredila poslikavo za malo vpadljivosti. 


Katera vam je lepša? Ste dobili kakšno idejo za svojo naslednjo manikiro?

English:

Last month of the year is in full swing. I must say that I´m really busy right now but I always take time for my nails. Of course, they must be suitable for this time. Glitter, red colors and nail art. A few years ago my manicures were thematically and I drew on my nails gifts, Christmas trees, lights and so on. Now, I prefer a bit more subdued manicures with a few additions.

In early December I had my nails in gray and purple colors. For the finishing touch I added glitter over gelish. I was very surprised about the hold of Essence glitter polish on my nails. I did´t add any top coat over and glitter hold until the end.

Now, I wear red, of course. I have all nails in the same color and two of nails with some paint for a little eye-catching.

Which of them is for you more beautiful? Did you get an idea for your next manicure?

Ni komentarjev:

Objavite komentar