četrtek, 25. februar 2016

MEZE trdi šampon za ohranitev las in lasišča brez prhljaja (SLO)

Trdi šamponi za lase so zakon. Majhni, ekološki in naravni. Nekaj let nazaj sem že uporabljala Ma provence trde šampone in bila nad njimi navdušena. Ker imam kar slabe lase sem potem prekinila uporabo in po dermatološkem pregledu začela uporabljati lekarniške po priporočilu dermatologinje. No, to je bil en velik fail, saj se mi stanje ni čisto nič spremenilo kvečjemu poslabšalo. Vrnila sem se nazaj na čisto blage šampone in pri blogerkah zasledila trde šampone Meze, ki so poleg vsega še slovenskega izvora. Waaaaw, to moram imeti, sem si rekla. In ga dobila za rojstni dan od moje prijateljice. Ja, res me dobro poznajo :) Tako sem ga lahko takoj preizkusila, da pa bo moja ocena čimboljša sem medtem nekajkrat oprala svoje lase. 


 Nekaj karakteristik mojih las. Moji srednje dolgi lasje so izredno tanki. Konice so dokaj suhe, za katere uporabljam Afroditino arganovo olje. Lasišče pa je čisto nasprotje. Vse od mastnega prhljaja do srbečice lasišča in hitrega mastenja. Občutek mastnega lasišča sem že velikokrat imela takoj po umitih laseh, čeprav na videz ni bilo videti. Prav tako pa me je lasišče že takoj po umivanju začelo srbeti. Seveda sem trmasta in si nisem niti začela praskati lasišča. Samokontrola mora biti :) 

Za darilo sem dobila TRDI ŠAMPON ZA OHRANITEV LAS IN LASIŠČA BREZ PRHLJAJA. Ko sem videla škatlico, so se mi oči kar zaiskrile. Sama embalaža mi je zelo všeč, saj sovpada z izdelkom. V škatlici pa mali šampon za lase. Malo sem se ustrašila, saj mi je deloval res mali, potem pa sem prebrala, da ga imaš za 20-25 pranj. Jaz sem si do zdaj oprala nekje 5x in se mi zdi, da je še kar ista velikost. Posebno navdušena sem nad penjenjem šampona, saj pri naravnih šamponih tega močnega penjenja po navadi ni. Po spiranju sem imela sprva kar trde lase, kar pa se je spremenilo z dodatkom balzama. V svoji ponudbi imajo tudi balzam za lase, katerega še nimam, ampak bo verjetno moj naslednji nakup. 


In pa moj končni rezultat po umivanju? Lasje so bili isti kot drugače. Zelo mehki, leteči (kot sem že omenila imam tanke lase med njimi pa veliko drobnih laskov) tako da je moja prva pomoč nanos arganovega olja. Kot sem omenila sem drugače imela občutek, da imam takoj po umivanju že mastno lasišče in da me srbi. Tukaj sem bila res zelo presenečena, saj sem dejansko občutila, da je moje lasišče očiščeno in je končno zadihalo. Ta občutek traja nekje do drugega dne, tako, da napredek je. Prav tako pa me začne srbeti lasišče šele naslednji dan. Mastenje las ni nič manjše (saj tudi šampon nimam takšen) tako, da bom naslednjič še preizkusila istega za normalizacijo mastnega lasišča. Nakup vsekakor priporočam. Več pa na njihovi spletni strani MEZE.


Vesna

Ni komentarjev:

Objavite komentar