petek, 22. april 2016

Trikrat pečena torta

A je lahko še enostavneje? Sploh ne morem verjeti, da peciva nisem naredila že mnogo prej. Ta bo vsekakor stalnica za naslednje rojstne dneve in takrat, ko bo padel cuker in bo treba nekaj narediti na hitro. Dobra stran tega recepta je, da je torta narejena iz samih takšnih sestavin, ki so skoraj vedno pri roki doma. No slabih strani recepta enostavno ni; narejeno je hitro, okus pa je božanski- zelo lahko in sočno.


Zakaj torte nisem naredila že prej? Nekako imam strah pred izdelavo tort (ne vem sicer zakaj; sem bolj za peciva in ostale stvari) poleg tega pa sem že ob pogledu na vse sestavine mislila, da je izdelava kar dolga in težka. No, tole je nekaj najbolj enostavnega. Torta je narejena iz treh plasti. Vsaka se peče posebej. 

PRVA PLAST: 
- 250g albert keksov (jaz sem imela Mercator kekse in so super pa še poceni)
- 250g masla

DRUGA PLAST:
- 5jajc
- pol kg skute
- 120g sladkorja
- 1 vanilij sladkor

TRETJA PLAST:
- 1 velika kisla smetana (400g)
- 80g sladkorja



1. Albert kekse zmeljemo in dodamo zmehčano maslo.Dobro premešamo in damo na dno pekača. Dno naj bo enakomerno in dobro potlačeno. Ker sem delala torto, sem dala v tortni model. Pečico predhodno segrejemo na 175stopinj in pečemo 10 minut. 
2. Medtem pripravimo drugo plast. Vse sestavine zmešamo skupaj in počakamo, da se prva speče. Na prvo plast vlijemo sedaj drugo in pečemo še vedno pri isti temperaturi 25 minut.
3. Sledi še zadnja masa. Lahko damo dve velike kisle smetane, ampak meni se zdi ena čisto dovolj. Ko se speče druga plast dodamo še tretjo in pečemo ponovno 10 minut. Pečeno torto je dobro dati na hladno najboljše kar čez noč. 


Jaz sem torto naredila včeraj in danes je odlična! Plasti se lepo barvno ločijo med seboj in ravno prav kompaktna je. Lahko se speče tudi v navadnem pekaču in se nareže pecivo na kocke. 
                                                                        Vesna

Ni komentarjev:

Objavite komentar