ponedeljek, 20. junij 2016

Vrtna dekoracija 2 (DIY)

Moja naslednja objava naj bi bila nekaj čisto drugega kot ta. Pa sem tako navdušena nad končnim rezultatom, da sem morala spisati prej tole- ponovno sem naredila dve (meni zelo všečni) dekoraciji za na vrt in kar je najboljše je to, da jih lahko naredi čisto vsak. 


Ne bom lagala, pri prvi dekoraciji (lesenih označevalcih) je bilo potrebo kar nekaj časa. Na pamet bom rekla, da sem zanjo porabila nekje 6 ur. Vse od ideje, vrisovanja, barvanja in končne postavitve. No, lahko bi sicer bil korak manj brez barvanja ampak nekako je tole bolj ziher varianta, da ostane izdelek za dlje časa. Za v svoj vrt sem naredila lesene palice, za v skalnjak pa je zmanjkalo časa. Odločila sem se, da naredim drugačne in sicer lesene z vžganim napisom. Niti malo mi ni žal nakupa pirografa za vžigavanje v les, saj ga čedalje rajše uporabljam. Pa tudi roka se mi ne trese več toliko kot na začetku, linije so bolj natančne in hitrejše. V skalnjaku imam okoli 25 različnih zelišč, tako da sem rabila toliko ploščic. Nažagal mi jih je oče potem pa akcija: zaris s svinčnikom in žganje. Ta del je trajal najdlje. Sledili sta dve plasti laka za les (vsak sloj v različnih dneh, da se je dobro posušilo), izdelava lukenj na spodnji strani in nasaditev palčk v luknje. 

Ploščice pred barvanjem
Končni izdelek




Druga ideja je zato veliko bolj enostavna in prav tako všečna- guma z rožami. Ideja sicer ni tako nova ampak meni je noro všeč. Pri očetovi delavnici jo imamo zdaj že več kot 1 mesec in iz dneva v dan je lepša. V gumo sem dala viseči grobelnik, pokončno pelargonijo in citronski timijan. Gumo pa sem namazala z navadnim sončničnim oljem, da se malo bolj sveti.

Guma 1. dan
Prebarvana guma po 1. mesecu
Danes smo iz skalnjaka odstranili pegasti badelj. Zakaj? Preprosto prevelik je bil za v ta del. Ostali del skalnjaka je bil zaradi njega čisto brez pomena, saj je bil pegasti badelj čisto na spodnji strani grede. Malo mi je bilo sicer žal, saj je bil prava atrakcija- velik je bil krepko čez 3 metre. Ampak pred hišo to nikakor ne sodi. Še dobro, da ga imam nasajenega na različnih koncih, tako da ga bo še vseeno veliko. Iz skalnjaka smo ga porezali in ga shranili v senco, da bom v priliki pobrala cvetove dol. Dobra stran tega pa je, da se tako tablice z napisi zelišč veliko bolj vidijo. 
Pegasti badelj še danes zjutraj...
...in končna slika brez njega.

                                           Vesna

Ni komentarjev:

Objavite komentar