sreda, 18. oktober 2017

Teden restavracij: Gostilna Triglav VS. Dvor Jezeršek

Jesen je tukaj v vsej svoji veličini in z njo tudi jesenski teden restavracij. Tokrat sem se tedna restavracij udeležila dvakrat. Super izkušnja, da lahko primerjaš menije med seboj. Letos je bilo zanimanje za teden restavracij noro. Z začetkom sprejemanja rezervacij se je sistem porušil in malo sem že bila skeptična, če mi bo uspela rezervacija pri Jezerškovih na soboto- najbolj oblegan termin. Pa mi je uspelo :) Dan prej pa smo teden restavracij otvorile s sodelavkami v Triglavu Dobrna. 



GOSTILNA TRIGLAV DOBRNA

Na Dobrni smo imele uro ob 4 in mislim, da smo bile za teden restavracij pri njih prve. Osebje nas je lepo sprejelo, ker niso imeli večje gneče so si vzeli res veliko časa za nas, nam prestavili vse jedi, penine, prav tako pa smo spoznali šefico kuhinje. Na voljo sta bila dva menija: ribji in mesni. V večini smo se odločile za ribji meni in moram priznati, da mi je bilo potem kar malo žal. Ne rečem, ribji meni je bil odličen, presežek vseh okusov, ampak v primerjavi z mesnim je bil porcijsko veliko manjši. 

Pozdrav iz kuhinje

Dimljena postrv / laški beli fižol / koruza / hren / granatno jabolko

Gozd: divji prašič / jurčki / brusnice / sladki koren / oreh / brinove jagode 

ali
Ribnik: sulec / potočni rak / česen / lisičke / sladki koren / nefiltrirano pivo / limona

Kostanj / čokolada / pistacija / malina / Porto


Najbolj me je navdušila sladica. Sočna, domiselna in pisana. 

DVOR JEZERŠEK

V soboto pa smo se odpravili malo dlje in sicer na dvoj Jezeršek. Slišala sem že nešteto pozitivnih besed o njih in ni bilo dvoma, da gremo k njim. S prijatelji smo imeli uro ob pol 6 in pričakovala sem veliko večjo gnečo, kot je bila. Da pričnem kar s strežbo. Sprejel nas je res zelo zelo prijazen natakar, ki nam je ves večer stregel. Njegova profesionalnost in hkrati sproščenost nas je vse zelo pozitivno presenetila. Na dvoru Jezeršek so imeli na voljo dva menija: mesnega in veganskega. Takoj sem se odločila za mesnega, da ne ponovim iste napake kot dan prej. Oba menija sta bila med seboj drugačna, vse od predjedi do glavne jedi. 

Mesni meni:

Rezine rostbeefa, šampinjonov carpaccio, bučna pena in mariniran kostanj

Porova juha s panceto

Natrgan goveji bočnik, temna omaka, njoki sladkega krompirja ter skute in krema kisle repe

Veganski meni:

Namaz iz ajdove kaše in bučnega olja, marinirana bučka v rdeči pesi in pesin čips

Porova juha s kruhovim hrustljavčkom
Žepek z ajdovo kašo, jurčki in sušenimi paradižniki, bučni pire in čebulna krema

Za konec sem si privoščila še sladico, za katero mi ni bilo žal centa (z doplačilom je bila 5€). 


Katera jed mi je bila tukaj najboljša težko rečem. Vse so bile svojevrstne in vsaka je bila po svoje okusna. 

Če bi še enkrat izbirala in morala izbrati samo enega bi bil to Dvor Jezeršek. Sedaj res razumem, zakaj so eni izmed prvimi, ki so takoj razprodani. Imajo prelep ambient, super osebje in okusno hrano, kjer noben člen v verigi ne razočara. 

Za konec pa še harmonija na Voglu in na Bledu, ki sva jo bila deležna v nedeljo ob tako sončnem vremenu.



Mislim, da je bil vikend več kot odlično izkoriščen :)





Ni komentarjev:

Objavite komentar