sobota, 15. junij 2019

Vrtna dekoracija 5 (DIY)

Tole vrtno dekoracijo sem si prihranila za letos. Zakaj? Da pokažem, kakšna je bila v vsem svojem razcvetu v lanskem letu. Ideja je sicer že kar razširjena ampak meni je noro všeč. Kolesa so obarvana vse od modre, zelene in drugim barv, meni pa je najlepša še vedno bela. Zakaj? Ker pridejo tako rože veliko bolj do izraza.
Lansko pomlad sem si omislila staro kolo za vrtno dekoracijo. Prvi problem: kako najti čim starejšega in čim cenejšega. Na Bolhi in ostalih straneh so bile cene res noro zasoljene. Ker pa sem iskala takšnega, ki sploh ni več vozen se mi je zdelo škoda dati takšen znesek zanj. Končno sem dobila tega za 20€- sprejemljiva cena. Bil je res v zelo slabem stanju ampak ravno to sem hotela, starejše kot je boljše je. Barvo sem kupila v Mercator tehniki (sprej za zunanje površine), papir za brušenje pa sem imela doma. Celotno kolo smo sprva dobro očistili in pričeli z brušenjem. S tem je bilo kar veliko dela, saj je bilo potrebno zbrusiti dol vso staro barvo in rjo- torej tudi vsak skriti kotiček na kolesu. Vse dele, katere nismo želeli pobarvati smo pred pričetkom zaščitili s folijo. Barvanje je bilo v treh plasteh, da je bilo res dobro prekrito. 



Naslednja dilema je bila- kako namestiti na kolo rože oz. korita. Pri tem mi je pomagal oče, ki je iz lesa naredil ogrodje za oba korita, ki se kasneje, ko so rože v bujnem razcvetu, ne vidi. Na drevo smo zabili žebelj, kamor smo pritrdili kolo, da je na svojem mestu tudi v največjem vetru. 
V korita sem nasadila tako letos kot lani v eno visečo rožo, v drugega pa vzpenjajočo rožo, ki se ovija okoli kolesa na vse strani. Lansko leto sem imela rdeče rože, letos pa sem se odločila za bolj svetlo roza odtenke. Trenutno je videti takole, kot je spodaj na slikah. Bom pa pokazala tudi kasneje, ko bo v pooplnem razcvetu.

Lanski vložek v celoten projekt me je prišel okoli 60€ ampak mi ni žal. Letos pa sem kupila samo rože in zemljo.

Kako pa se vam zdi?

Ni komentarjev:

Objavite komentar