četrtek, 22. avgust 2019

Nohti 12

Že dolgo se nisem oglasila z mojimi poslikavami oz. idejami za nohte. Od zadnje objave sem jih imela kar nekaj, vendar so bile vse na mojih nohtih od 3 tednov do 1 mesca, saj si naredim permanentno lakiranje. Preizkusila sem nekaj novitet, ki so v tem času na vrhuncu.


1. Roza manikira je narejena z neon lakom Laif Neon Pink. Na prstancu sem uporabila staro paletko za stamping, katere se enostavno ne morem naveličati. Prvič sem uporabila matt nadlak, katerega sem kupila na Ebay-u za okoli 1 funt. Končni rezultat mi je všeč. Je pa res, da neon barva tukaj izgubi svojo vlogo. Končni rezultat je umirjeno roza, torej matt lak začetno barvo malo ubije.


2. Modra barva me na nohtih ne privlači. Ker pa se vedno gibljem v nekih konstantnih barvah, sem se zato odločila ravno za nekaj drugega. Laif-ov Ortensia Blue nisem do takrat nikoli preizkusila. Sem pa dobila v tistem času tudi težko pričakovane Born pretty krpice (najdete jih lahko tule ali pa na Ebay-u za noro smešno ceno. Jaz sem si vzela srebrne in zlate na Ebayu). Poleg krpic/flakes dobiš zraven še aplikator. Po podlaku, 2 plasteh barve in nadlaku sem po tem, ko sem dala nohte iz lučke in so bili še malo mokri nanje z aplikatorjem nanesla krpice. Krpice se lepo zalepijo na nadlak, čezenj pa sem dala še 2 plasti nadlaka, za večjo obstojnost. Glede na vse plasti je bil noht še vseeno normalno tanek, saj so vse plasti namazane izredno na tanko. 


3. Poletni nohti- neon rumeni. Tudi rumena ni moja tipična barva nohtov. Ker pa ni poletja brez neona, sem si za na morje zamislila neon rumene. Na Ebayu sem si za okoli funt in pol kupila no name neon lak (Belle Fille). Tudi tukaj sem začela s podlakom, nadaljevala z dvema plastema bele barve (da pride neon barva najbolje do izraza), sledile so 2 plasti neon barve in nadlak za konec. Na prstanec in sredinec sem si naredila štampilko iz UR PLATE L002. Motiv sem zavarovala še z nadlakom in to je to. Sam lak ni nekakšna kvaliteta in ga samega ne bi nanašala, saj nikakor ne bi dobila želene barve. 


4. Posebnost te manikire je spider gel. Splet je trenutno obseden z njim. Zakaj? Ker lahko na hitro narediš ravne in tanke črte oz. motive. Barvo sem si izbrala Laif Camouflage Light Pink, da pridejo črni detajli lepo do izraza. Črte lahko rišeš na več načinov. S pomočjo palčke vlečeš gel iz enega dela nohta na drugega. To sem preizkusila ampak mi ni bil noben končni motiv tako všeč. Drug način pa je delo z rokavicami. Med palec in kazalec si razmažeš malo spider gela, prste vlečeš narazen, da se iz gela naredijo nitke in iz teh nitk (teh je res veliko) narediš odtis na noht. Nohte damo v lučko, da se motiv posuši in zaključimo z nadlakom. 



5. Še eni mat nohtki. Tudi tukaj sem uporabila malo bolj intenzivno barvo, katera je zaradi matt laka na koncu bolj umirjena. Uporabila sem Laif Light Pink, na prstancu pa srebrne bleščice. Kazalca sem okrasila s platko iz prve opisane manikire in vse zaščitila z nadlakom. 



Ni komentarjev:

Objavite komentar