torek, 31. december 2019

Nohti 13

Zadnji dan v letu je tukaj. Kar ne morem verjeti, da je že konec decembra. Letošnje leto je bilo eno lepših, verjamem, da bo drugo leto še lepše. Kot vedno se morajo moji nohti skladati s trenutnim časom. Letos sem se odločila za črne s pridihom bleščic. Meni so noro všeč. Pokazala pa bom še 3 druge manikire narejene v letošnji jeseni. 
1. Črna manikira s pridihom srebrne je trenutno na mojih nohtih- seveda čisto silvestrsko obarvana. Tako kot pri ostalih sem za osnovo uporabila Juliana nails base&finish gel, dodala 2 plasti Laif Black, zopet nadlak in še na mokro plast iz lučke nanesla Born pretty krpice, katere sem omenila v zadnji objavi. Nanesla sem še 2 plasti nadlaka za boljšo obstojnost. 




2. Roza manikiri sem dodala namesto srebrnih zlate krpice. Tako kot zgoraj sem uporabila isto tehniko, osnovno barvo pa sem izbrala Laif Rose. 


3. Za tretje sem malo kolebala, ker ni bil ravno čas regratovih lučk. Pa sem potem vseeno uporabila motiv iz spodnje platke. Platko sem kupila na Aliexpress XY-J03. Za podlago tega nohta sem uporabila Laif French white, za ostale pa Juliana nails Koralle št. GL606168. 




4. Tudi pri zadnji manikiri sem uporabila isto platko z jesenskim motivom, primerno ravno za tisti čas. Za osnovno barvo sem uporabila Laif Brown, na prstanec in sredinec pa sem dala še motiv iz platke. Na sredincu je motiv čisto bel, na prstancu pa sem uporabila ombre efekt bele in črne s prelivanjem v sivo na sredini ampak se ne vidi toliko. 




Tako, pa smo zaključili z zadnjo objavo v letu 2019. Želim vam, da bo današnji večer krasen in se bo tako nadaljevalo tudi celo naslednje leto 2020. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar