ponedeljek, 9. marec 2015

Solid perfume (trdi parfum)

Trde parfume sem prvič zasledila v trgovini Loccitane. Ideja mi je zelo všeč, saj je stvar zelo priročna, ker je mali in ga lahko spraviš v vsako kozmetično torbico. Seveda sem se lotila izdelave tudi sama. Na spletu sem preverila kakšen način izdelave bo najboljši in si izbrala ustrezna eterična olja. Eterična olja v parfumeriji delimo glede na njihovo noto- njihovo hlapljivost. Eterična olja, ki hitro hlapijo imajo visoko noto, tista, ki ostanejo na koži do nekaj ur spadajo v srednjo noto, najdlje pa zdržijo eterična olja iz osnovne note. Spodaj bom predstavila nekaj eteričnih olj, ki spadajo v posamezno skupino.

ZGORNJA NOTA: pomaranča, mandarina, limona, limeta, meta, evkalipt, bergamotka, citronka

SREDNJA NOTA: sivka, melisa, cipresa, rožmarin, kamilica

SPODNJA NOTA: pačuli, jasmin, vrtnica, sandalovina, cedra, ylang ylang




Priporočljivo je, da iz vsake skupine izberemo vsaj eno eterično olje. 

Kot že verjetno veste obožujem sveže vonje predvsem citruse. Zato tudi moj parfum vsebuje takšne vonje. Izbrala sem si bergamotko, limonsko travo, rožmarin in ylang ylang. 

Izdelava trdega parfuma ni težka. Vse kar potrebujete so eterična olja, čebelji vosek in maslo ali olje. Izbrala sem mandljevo olje. Razmerje med čebeljim voskom in mandljevim oljem sem imela 1:1, saj mora biti izdelek zelo kompakten. Za en stik imate dovolj 5ml sestavin, vendar se vam takšna količina ne splača delati. Jaz sem za začetek naredila 10ml. Stehtala sem obe sestavini, ju segrela, dobro zmešala in dodala eterična olja. Dodala sem skupno 30 kapljic eteričnih olj, od tega malo več bergamotke, najmanj pa rožmarina. Ta korak mora biti hiter, saj se vosek suši zelo hitro, zato moramo vse hitro preliti v stike. Lahko uporabite tudi lončke iz katerega si trdi parfum nanašate na kožo s prstom. 

Parfum je tako pripravljen za uporabo. Seveda sem ga morala takoj poizkusiti in njegov vonj je božanski. Uporabila sem ga za ušesom, na vratu in na zapestju. Naj povem, da se takšni parfumi blažji in se zato ne morejo primerjati s parfumi v razpršilu. Primerni so tako za dni, ko ne želimo preveč izstopati z vonjem. 

English:

I saw hard perfumes in Loccitane store for the first time. I like the idea of hard perfumes because they are small and you can get them in every cosmetic pouch. Of course I made my hard perfume too. I checked on the web for the best recipe  and choosed the best essential oils. Essential oils are classified depending on their note- their volatility. Essential oils that evaporate quickly have a high note, those who remain on the skin for a few hours fall in the middle note and the longest burst essential oils from the base note. I will present some essential oils that fall in each group.

HIGH NOTE: orange, tangerine, lemon, lime, mint, eucalyptus, bergamot, lemon verbena

MIDDLE NOTE: lavender, melissa, cypress, rosemary, chamomile

LOVER NOTE: patchouli, jasmine, rose, sandalwood, cedar, ylang ylang

It is recommended that you choose at least one essential oil from each group. 

As you probably know I love the fresh scents of citrus. Even my perfume contains this odors. I choose bergamot, lemon grass, rosemary and ylang ylang.

Making hard perfume is easy. All you need are essential oils, beeswax and butter or oil. I choose almond oil. The relationship between beeswax and almond oil is 1:1 because the product must be very compact. For one tube you have enough 5ml ingredients, but it is better to make more for once. I made 10ml for the first time. I weighed both ingredients, melted, mixed them and added essential oils. I added a total of 30 drops of essential oils. I gave some more drops of bergamot and at least rosemary essential oil.You have to do quickly because the wax dries very fast. Give the liquid into the tube. You can also use pots and you apply them with a finger to the skin.

Perfume is now ready for use. Of course I had to try it immediately and his scent is heavenly. I use it behind the ears, on the neck and on the wrist. I must say that those perfumes are milder and therefore can not be compared with the perfume spray. They are suitable for the days when we do not want to stand out too much with the smell.

Ni komentarjev:

Objavite komentar