ponedeljek, 13. julij 2015

So much herbs

Te dni sem malo počasna z mojimi objavami, saj sem zelo veliko odsotna. Ker sem v službi večino dneva svoj prosti čas kar se da izkoristim za vrtnarjenje in zeliščartvo. Nazadnje sem pisala glede mojega zeliščnega skalnjaka, kako sem si ga zamislila, zdaj pa me njegova bujnost iz dneva v dan bolj navdušuje (kako sem si na začetku zamislila lahko preverite tukaj). Res sem ponosna na svoj izdelek, saj sem v njega vložila kar nekaj časa in se mi sedaj lepo obrestuje. Poleg lepega izgleda mi vse zelo hitro raste, tako da že kar nekaj svojih zelišč pridno sušim.



Pogled na zeliščni skalnjak iz vrha
Ognjič
Zgornji del zeliščnega skalnjaka
(meta, melisa, kamilice, žajbelj, rožmarin, stevija)
Melisa 

Ameriški slamnik
Pegasti badelj
Stevija
Bazilika
Pri nabiranju mi pomagata tudi nečak in nečakinja ;)

English:

These days I'm a little slow with my posts, I´m very busy. I work most of the day so I spent my whole free time with gardening and with herbs. Recently I wrote a post about my herb rockery how I imagined it, and now I´m impressed about the result from day to day more (you can check here how I imagined the herb rockery in the start). I'm really proud of my product because I spent some time for it and now it pays nicely off. For me it looks beautiful and the herbs grow very quick, so I already dry a lot of them.

Ni komentarjev:

Objavite komentar