sreda, 17. avgust 2016

Nohti 8

Čas samo zame. To je tista urca ali dve na vsake toliko, ko rabim popoln mir, da si uredim moje nohtke. Nazadnje sem si jih čisto premalo skrajšala, tako da me je dolžina že kar motila. Ker grem v petek na morje in ker verjetno ne bom imela do takrat nič časa sem si nohte tako uredila že včeraj. Torej kakšne nohte bi imela letos za na morje ni bila tako enostavna izbira. Bolj sem premišljevala, bolj sem se nagibala k rdeči. Dovolj živa, ampak malo drugače kot vsako drugo leto, ko se bolj nagibam k roza barvi. Priznam, da sem nad barvo navdušena, nad motivom na sredincu pa malo manj (verjetno zato, ker na njem niso rože).
Za osnovo sem si izbrala rdeč lak znamke Syster. Kot sem že omenila sem nad obstojnostjo zadnje čase malo razočarana.  Zadnjih nekaj barv, ki sem kupila mi namesto po 1 mesec zdržijo okoli 3 tedne (čeprav je tudi to kar dovolj, glede na to, da se hitro naveličam ene barve). Je pa gostota in njihova prekrivnost odlična. Po dolgem času so vsi moji nohti v isti barvi.
Nohtki in končana pobarvanka za odrasle- obožujem ta motiv
Na sredinec sem si po drugem nanosu barve dala diamantek Essence Nail art stickers (glej spodaj), katere sem dobila v Mullerju po znižani ceni, saj jih umikajo iz prodaje. Ker je druga plast barve še malo lepljiva je bi nanos enostaven, saj se je diamantek lepo usedel noter (+imajo na spodnji strani lepilo, ki se lepo zalepi na noht). Za konec sem čez cel noht dala dve plasti nadlaka.

Na sredincu sem ponovno eksperimentirala s platko Born pretty št. 40, katero sem uporabila že v eni izmed prejšnjih objav. Uporabila sem belo in črno, na sredini pa zmešala obe barvi skupaj ter dobila sivo. Sprva mi je bil vzorec všeč in sem ga tako zaključila z nadlakom, zdaj pa mi že ni več. Malo preveč me spominja na vzorec, ki bi bil primeren za haloween ampak ok :) Tudi dva, trije tedni bodo kmalu mimo za novo manikiro.
Kako pa je vam všeč moja trenutna manikira?
                                               Vesna

Ni komentarjev:

Objavite komentar