ponedeljek, 1. avgust 2016

Poletni nohti

No zdaj pa že lep čas nisem objavila nič o mojih nohtih. Priznam, da sem se malo polenila. Ker so bili tile dnevi v službi nori, se mi zvečer, ko sem prišla domov res ni dalo urejati še nohte. Tako sem jih imela en teden kar brez vsega. Glede na to, da imam že kar nekaj let gelish se na mojih nohtih to čisto nič ne pozna. Kvečjemu so se mi zdaj še bolj utrdili kot pred gelishem, tako da je dolžina v tem tednu ostala ista, brez kakšnih zlomljenih in mehkih nohtov.
Uživanje v poletju (zadaj Cerklje ob Krki)
Vmes sem imela navadno eleganco francosko manikiro. Glede na to, da nisem imela nobene posebne poslikave tega tudi nisem objavljala. Zdaj pa sem se odločila za kričeče žive barve, ki jih imam na nogah in rokah- pinki. Seveda isti odtenek.


Na tej sliki je najbolj približan odtenek dejanske barve
Preko e-baya sem že nekaj časa nazaj kupila tale srebrn bleščičast lak, ki ga do sedaj še nisem preizkusila. Idealen je bil torej ravno za mojo naslednjo manikiro. Uporabila sem ga na prstancu, katerega sem pred tem namazala z belim lakom, da pridejo bleščice bolj do izraza. Za sredinec sem si izbrala štampiljko in zadnji moment me je zadela skoraj kap; izgubila sem gumo za odtis štampiljke. Sanja sem ni ne, kje jo imam, zato sem naslednji dan morala v nabavo po novo. Ker nisem našla v Celju nobene druge sem vzela kar Essence stamping set. Platka v paketu se mi sprva ni zdela nič posebnega, ko pa sem jo nekajkrat pogledala pa sem se odločila ravno za motiv iz nje. Ne morem si pomagati, rože so mi preprosto pri srcu. In nad končnim rezultatom sem navdušena. Noge in roke so zdaj res pravi eye-catcher prav za te poletne dni.



                                           Vesna




Ni komentarjev:

Objavite komentar