ponedeljek, 19. september 2016

Višnjevo pecivo z baby keksi

Po navadi delam z baby keksi samo tiramisu. Nekako mi pride prvo na misel samo to. Ker sem še vedno v bolniški (in bom še najmanj 1 teden) imam ogrooomno časa. Kaj početi? Še televizijo sem začela gledat :D Verjetno ni treba veliko ugibanj ampak ja...najrajše si pogledam kuharske oddaje še posebej na 24Kitchen. Na slovenski TV pa sem videla recept za tole sladico in jo naredila v soboto. Je posebno lahka in enostavna saj sem jo naredila v 5 minutah, po kosilu pa so jo vsi zelo hvalili.
 

Za višnjevo pecivo rabimo:
- 2 kozarca vloženih razkoščičenih višenj
- pol litra sladke smetane
- 400g baby keksov

Višnje in višnjev kompot ločimo. V pekač postopoma nalagamo baby kekse, ki smo jih namočili v višnjev kompot. Keksi morajo biti dobro namočeni. Uporabila sem kompot iz Tuša in za prvo plast porabila ves višnjev kompot iz enega kozarca in polovico baby keksov. Po keksih sem potresla nekaj višenj in dodala polovico stepene smetane. Smetani lahko dodate tudi kremfix, da je bolj kompaktna ali pa ostane brez. Jaz ga nisem dodala nič. 

Pecivo v pekaču
Dodamo še nekaj višenj iz prvega kozarca in ponovimo še eno plast (baby keksi namočeni v višnjev kompot, višnje, smetana in na koncu preostanek višenj). 

Pustimo najmanj 2 uri, da se pecivo malo spoji in nato serviramo na krožnik. Jaz bom drugič sladico pripravila v kozarčke, da bo malo bolj enostavno za postrežbo. Pecivo je sočno in primerno za vse, ki ne marajo preveč sladkih sladic.

Ni komentarjev:

Objavite komentar