nedelja, 27. november 2016

Kinder pingvin

Zadnje čase sem nora na Kinder pingvin. Jedla bi ga lahko vsak dan. Nič drugače ni z mojimi bližnjimi, zato sem se odločila, da naredim za vikend kar cel pladenj kinder pingvina in sicer domačo verzijo. Na spletu je kar nekaj različic zato je bilo kar težko najti primerno. Na koncu sem našla na Kulinariki in ga priredila po svoje. Bom pa naslednjič recept še malo izboljšala, da bo malo bolj vizualno atraktiven.


Na prvi pogled izgleda kar nekaj sestavin ampak je zadeva kar hitro narejena. Potrebujemo 2x biskvit, kremo in čokoladno glazuro. 

Biskvit spečemo 2x. Za en pekač potrebujemo:
- 3 jajca
- 2 žlici sladkorja
- 3 žlice tople vode
- 3 žlice ostre moke
- 1 žlico kakava
- pol pecilnega praška

Beljak in sladkor stepemo v čvrst sneg. V drugi posodi pripravimo vse ostale sestavine in na koncu primešamo sneg. Medtem pripravimo pečico na 180 stopinj in velik pekač s peki papirjem. Pekač naj bo večji, tako da je biskvit res na tanko premazan, saj med peko naraste. Pečemo 15 minut in ponovimo isto še z drugim biskvitom.


Krema:
- vrečka želatine (mala vrečka)
- 3dl mleka
- 0,7l rastlinske smetane (jaz sem uporabila 2 po 0,33l torej skupaj 0,66l)

Mleko segrejemo (ne zavremo). V posodico pripravimo želatino s 4 žlicami mleka in dobro zmešamo. Pustimo, da nabrekne (nekje 10minut), damo v segreto mleko in počakamo, da se ohladi. Skupaj s smetano stepamo dokler se krema ne strdi. To traja kar nekaj časa, tako da ne obupajte (jaz sem mešala skoraj 10 minut). Pripravimo še gazuro in začnemo s sestavljanjem.


Glazura: 
- 1,5dl mleka
- 10dag masla
- 1 žlica sladkorja
- 35 dag jedilne čokolade

Nad vodno kopeljo stopimo vse sestavine. Da se sestavine čimprej stopijo čokolado nalomimo na čim manjše koščke prav tako pa narežemo ali naribamo maslo. 

Polaganje plasti:
Na ohlajen biskvit namažemo polovico kreme. Lahko nadaljujemo s plastjo čokolade (nekje tretjino čokolade) kot sem jaz ali pa daste pekač za kakšnih 10 minut v zmrzovalnik, saj bo mazanje z glazuro lažje. Po čokoladni glazuri sledi še ena plast kreme, nanjo damo biskvit in ga prelijemo s čokolado.

Pecivo damo za kakšno uro v zmrzovalnik, nato ga prestavimo na hladno. Jaz sem delala pecivo v soboto in je bilo naslednji dan skoraj boljše. Okus pa je res zelo podoben kupljenemu Kinder pingvinu. Glede na to, da ga dobimo veliko je šel pri nas 1 2 3 :) Pa dober tek ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar