sreda, 7. december 2016

Holo efekt na nohtih (Studio Artista)

Na tole objavo sem počakala 14 dni. Zakaj? Takrat sem bila nad mojimi nohti tako navdušena, da bi lahko pisala samo naj naj najboljše. Pa veste kaj? Po 14 dneh se moje navdušenje ni čisto nič zmanjšalo. Tokrat si nohte nisem uredila sama ampak sem se odpravila k prijazni Samanti v Hrastnik. Hotela sem nekaj drugačnega, nekaj vpadljivega.  

Pa sva malo eksperimentirali. Oblika nohtov je iz ravne linije prešla v mandelj obliko. To obliko kar nekaj let nisem sprejela zdaj pa sem nad njo navdušena (mislim, da bo takšna tudi ostala nekaj časa). Z barvo se nisem kaj pretirano obremenjevala, hotela sem samo holo efekt in kakšno poslikavo. Moj stil manikir je ostal isti vsaj v točki izpostavljenih nohtov- prstanec in sredinec. 

Na manikiro sem prišla s slabo negovanimi nohti- veliko obnohtne kožice in dolgi nohti različnih oblik. Samanta se je tega lotila natančno in hitro! Kar nisem mogla verjet, da je v tako kratkem času pripravila nohte na kasnejšo lakiranje zraven pa sva sproščeno klepetali. Uporablja znamko Brillbird za katero prej še nisem slišala. Samanta je neverjetno natančna! Njena natančnost pa je še posebej izrazita pri poslikavi. Tu lahko rečem samo kapo dol! Metuljčke je narisala s čopičem 123. Sledil je še nanos holo praha na prstanec in nanos nadlaka. V eni uri sva bili gotovi. Moram rečit, da je super občutek, ko ti nekdo drug ureja nohte. 

Ob prihodu domov sem seveda vsake toliko poškilila na holo noht in ga pod lučjo obračala na vse strani (pod lučjo ali na soncu se veliko bolj vidi ta efekt). Malo me je bilo strah, kako dolgo bo efekt ostal in če se mi bodo začeli robovi luščiti. Jutri bo torej točno 2 tedna od mojega obiska salona in moji nohti so še vedno tip top. Barva je še vedno svetleča, poslikava cela, prstanca pa prav tako cela in nerazpokana. 

Nohti po 2 tednih slikano s flashom
Samanto najdete na Facebooku na strani Studio Artista- Samanta Abram. Glede na razmerje med ceno in kvaliteto jo vsekakor priporočam. 


Ni komentarjev:

Objavite komentar