četrtek, 8. december 2016

Limonini razpokančki

Na moji wish listi so bili že kar nekaj časa limonini razpokančki. Ker sem obsedena z limonami sem vedela, da mi bodo noro všeč. Po spletu kroži več verzij za razpokančke, posebej čokoladne, ampak takšni mi niso preveč pri srcu. Pecivo je idealno za decembrsko obdarovanje. 

Recept sem našla na moji priljubljeni strani Oblizni prste. Malo sem ga priredila in voila:
- 270g moke
- pol pecilnega praška
- 100g masla
- 100g sladkorja
- 1 jajce
- 1 limona

Posip:
- kristalni sladkor
- sladkor v prahu

V posodi zmešamo maslo in sladkor. Maslo nastrgamo ali pa ga zmehčamo na sobni temperaturi. V drugi posodi zmešamo moko s pecilnim praškom ter dodamo jajce. Če imamo limono špricano jo dobro operemo s sodo bikarbono in vodo ter naribamo njeno lupino. Dodamo še njen sok in dobro zmešamo vse sestavine skupaj. Masa je precej mehka, skoraj tekoča, zato jo je potrebno dati v hladilnik za najmanj eno uro. 


Pečico segrejemo na 180 stopinj. Pekač obložimo s peki papirjem; pri pripravi mora biti le-ta hladen (ne uporabite pekača, ki ste ga pravkar postavili iz pečice, saj se bodo razpokančki razlezli že pred dajanjem v pečico). Za lažje oblikovanje kroglic si lahko roke vlažimo s kakšno kapljico vode. Tako se masa ne bo prijemala dlani. Oblikujemo majhne kroglice v velikosti majhnega oreha in vsako povaljamo prvo v kristalni sladkor nato pa še v sladkor v prahu. Mase pride nekje za tri pekače (odvisno od velikosti vaših kroglic). Pazite le, da jih ne zlagate preveč skupaj, saj se v pečici razlezejo. Pečemo 10-12 minut oz. toliko časa, da se robovi malo obarvajo. Razpokančki so zunaj lepo hrustljavi, njihova notranjost pa je ravno prav mehka. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar