četrtek, 22. december 2016

Stekleni piškoti

Letošnjo božično smrekico sem si zamislila malo drugače. Preprosto in samosvojo. Piškote sem spekla že na začetku meseca in zdaj komaj čakala, da jih bom lahko obesila na smrekico. In včeraj je bil ta dan! Zakaj so piškoti tako posebni? Ker se skozi njih vidi medla svetloba, ki je še posebej izrazita v soju lučk. 


Recept sem našla na moji priljubljeni strani Oblizni prste. Za izdelavo piškotov potrebujemo:

- 250g gladke moke
- 150g masla
- 100g sladkorja v prahu
- 1 rumenjak
- nastrgana limonina lupina
- 1 vanilij sladkor
- trdi bomboni (bonboni 505 s črto Kraš)

Iz sestavin zgnetemo testo in ga damo za kakšno uro v hladilnik. Medtem pripravimo pekače, prižgemo pečico na 170 stopinj in se lotimo bonbonov. Najprej jih porazdelimo po barvah in vsako barvo posebej zavijemo v vrečko, katero s kuhinjskim kladivom dobro potolčemo. Tako dobimo zdrobljene bonbone, s katerimi bomo kasneje zapolnili praznino v naših piškotih.



Testo vzamemo iz hladilnika in ga razvaljamo na tanko. Delovno površino malo pomokamo ampak z moko ne pretiravamo. Za izrezovanje potrebujemo modelčke različnih velikosti. Jaz sem izbrala samo srčke, se pravi največjega in malo manjšega. Izrežemo najprej večji motiv potem pa v njem še manjšega. Položimo na pekač in v sredino dodamo zdrobljene bonbone. Če želimo imeti piškote kot obeske na smreki ne pozabimo na luknje na vrhu keksov. Najlažje jih naredimo s pomočjo slamice. 




Pečemo na 170 stopinjah 8 minut. Keksi naj ne bodo v pečici dlje kot 10 minut saj se bo iz bonbonov, ki so na sredini, začela delati karamela kar pa vizualno ni več lepo. Ko damo kekse iz pečice jih pustimo še nekaj časa, da se ohladijo. Nanje obesimo trakce in že so obeski pripravljeni na okraševanje smreke ;) 





Ni komentarjev:

Objavite komentar