torek, 3. januar 2017

2. obletnica bloga

Srečno novo letooooo! Vsem želim srečno, uspehov polno leto 2017! Upam, da ste si zadali kakšno novoletno zaobljubo, katere se boste res zdržali in bo daljša kot prva 2 tedna novega leta :P V veselje mi je, da že drugo leto ustvarjam z vami pod imenom mojega bloga Naturalicious. Prirasel mi je k srcu in ni dneva, ko ne pomislim nanj. Po dveh letih bloganja, 2 letih od moje takratne velike želje in končne uresničitve je danes ponovno čas za malo statistike. Lahko rečem samo HVALA! Brez vas bralcev ne bi imela takšne motivacije kot jo imam!

Tudi letos bom povzela mojih 10 najbolj branih objav v preteklem letu. Po klikih sodeč še vedno radi pečete sladke dobrote (tako kot v letu 2015). Te objave so daleč najbolj brane od vseh.

Pa poglejmo najbolj brane objave v letu 2016:










1. Borovničevo pecivo (najbolj brana objava)

Nad prvimi tremi najbolj branimi objavami moram reči, da sem zelo presenečena. Pričakovala sem čisto druge. Iz tega vidim, da imate bralci radi preproste in hitre recepte. Se bom potrudila, da jih bo v bodoče čimveč. 

Tako kot lani pa ne morem mimo mojih 3 najljubših objav v lanskem letu:

3. Etno selo Stanišići Bijeljina (najlepši izlet v lanskem letu je bil prav v Bijeljino, kamor smo s prijateljicami šle na poroko. Kraj je preprosto pravljičen in vreden ogleda)



2. Moj zeliščni vrt (v juliju je imel moj zeliščni vrt pravi razcvet. Obožujem delo na mojem vrtu in njegovo bohotenje v poletnem času. Pravzaprav ni objave, ki mi iz zeliščnega vrta ni všeč)

1. Omara za sušenje zelišč (najbolj ponosna sem na izdelek, ki sem ga s pomočjo očeta naredila sama. Tako imam veliko več prostora za sušenje zelišč na podstrešju)


Blog je v dveh letih, odkar ga imam, požel mnogo pozitivnih besed. Če samo pogledam na statistiko sem lahko več kot zadovoljna, saj sem iz lanskih 13.000 ogledov strani v enem letu prešla letos skoraj na 40.000. Skupno v dveh letih skoraj 53.000 ogledov. V tem letu imam željo imeti še več objav, bolj kvalitetne slike, več interakcije na socialnih omrežjih in to je to. In brez vas, dragi bralci, bi bilo vse skupaj en nesmisel (je res, da ustvarjaš zase ampak dodatno motivacijo pa dobim od vas). Torej še 1x HVALA!

Še naprej vaša 
                   Vesna

Ni komentarjev:

Objavite komentar