sreda, 4. januar 2017

NELIPOT SHAC deodorantna krema

Pa ne še ena boste rekli. Še ena objava o slovenskem produktu, o katerem govori cela Slovenija in je bil na wish listi marsikoga v času Božiča- NELIPOT. Jaz nisem čakala na Miklavža in Božička- kupila sem si ga kar sama za darilo. Testiranje je trajalo malce dlje, saj nisem hotela objavo spisati kar prvi dan po uporabi. Izdelek me je presenetil. Je nekaj čisto novega, drugačnega za uporabo od ostalih deodorantov in antiperspirantov. In ker je naraven si zasluži svojo objavo na mojem blogu.

Kakšno leto nazaj sem si naredila svojo deodorantno kremo v posodici in v stiku. Uporabljala sem tistega v stiku, ki mi je bil drugače všeč ampak mi je na oblačilih puščal bele madeže. Tako sem ga uporabljala samo takrat, ko sem nosila bela oblačila, in tako zaključila eksperimentiranje z domačimi deodoranti. 

Ko sem po naključju slišala za Tino in Simona in njun izdelek Nelipot sem vedela, da bo moj. Navdušila me je njuna celotna zgodba, njuna sproščenost in domačnost. V njiju sem videla sebe, kako preizkušam različne kozmetične recepte in pred seboj na vsak način vidim končni produkt. Njuna volja me je prepričala, da izdelek kupim, saj v njega verjameta in posledično tudi mi kupci.

Odločila sem se za nakup deodorantne kreme Nelipot Shac z vonjem čajevca in limonske trave. Z limonsko travo sta me kupila- obožujem citrusne vonje. Poleg tega je malo močnejši kot navaden Basic z vonjem kokosa, ki pri meni ni ravno eden izmed ljubših vonjev. Nekaterim je vonj limonske trave in čajevca premočen, meni pa je ravno prav. 

Prvi preizkus sem naredila brez navodil. Na pazduhe sem nanesla res čisto, čisto malo kreme, ki sem si jo utrla med dlani in ju namazala. Prvi dan uporabe je bil v službi noro stresen in posledično je deodorant popustil na celi črti. Komaj sem čakala, da pridem domov. Priznam, da sem bila malo razočarana, saj sem za artikel odštela 11,99€ in jih dejansko vrgla proč. Pa sem poizkusila še naslednji dan. Tokrat čisto po navodilih- nanesi za lešnik veliko kreme pod pazduhe in razmazaži. Najbolje po tuširanju, ko je koža še topla in se lažje razmaže in vpije v kožo. Ko pa sem uporabila količinsko toliko kreme, kot je bilo napisano v navodilih, pa je bil končni rezultat čisto nekaj drugega. Izdelek sedaj uporabljam vsakodnevno in me ne razočara! Vonj mi je super, na način uporabe sem se nekako navadila, obstojnost pa je super. In najpomembnejše- ne pušča sledov na oblačilih. 


+ točke Nelipot Shac deodorantne kreme:

  • odličen vonj
  • naraven proizvod
  • slovenski proizvod
  • ne pušča sledov na oblačilih
  • solidna cena glede na kakovost in izbiro surovin
  • izdelek gre v vsako kozmetično torbico (pakiranje 50ml)

- točke Nelipot Shac deodorantne kreme:

  • posodica- pogrešam stik, saj moram kremo zajemati z nohti in je malo težje
  • tiste, ki ste navajene na antiperspirante, ki zavirajo potenje, vas mogoče ne bo navdušil, saj se boste vseeno malo potile, le vonja ne boste imele
  • ker je izdelek naraven  brez konzervansev ima kratek rok uporabe (6 mesecev). Ampak ga z redno uporabo uporabiš veliko prej. 

Izdelek vsebuje naravne surovine, kar je najpomembnejše. Glede na to, da izdelek uporabljamo vsakodnevno na koži se moramo zavedati, da nanašamo samo takšne stvari, ki jih lahko tudi pojemo.

INCI sestavine: COCOS NUCIFERA OIL*, SODIUM BICARBONATE, ZEA MAYS STARCH, SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL, HYDROGENATED VEGETABLE OIL, MELALEUCA ALTERNIFOLIA LEAF OIL, CYMBOPOGON CITRATUS LEAF OIL, LIMONENE**, CITRAL**, GERANIOL**, LINALOOL**, CITRONELLOL**.

Poleg omenjene Nelipot shac kreme so na voljo še naslednje deodorantne kreme:

Nelipot basic z vonjem kokosa

Nelipot Irof primerna za moške in je najmočnejša med vsemi

Nelipot Mamichku brez vonja primerna za najbolj občutljive in doječe matere

Nakup bom definitivno ponovila. 


Ocena Nelipot Shac deodorantne kreme: 4/5 






Ni komentarjev:

Objavite komentar