ponedeljek, 19. marec 2018

Teden restavracij 2018: Rožmarin

Naša tradicija se nadaljuje. Letošnji spomladanski Teden restavracij nas je popeljal v Maribor. Z rezervacijo smo pohiteli takoj prvi dan, saj so vikendi najbolj na udaru. Dobili smo termin na otvoritveni dan ob 6. uri. Glede na to, da se prvi dan ponekod malo lovijo je bilo tukaj vse brez pripomb. 

No, pa kar na začetek. Za restavracijo Rožmarin smo slišali že kar veliko pohval. Nekaj let nazaj sem bila v La Pizzerii, ki je del istega kompleksa v katerem je Rožmarin. Mimo Rožmarina sem šla samo v sanitarije in bila nad ambientom restavracije navdušena. Tokrat smo se odločili za Tedne restavracij- točnost je bila iz njihove strani zaželena. In res, ko smo prišli so se vse mize isti čas napolnile. Otvorili smo s kozarcem penine, potem pa nadaljevali vsak po svoje. Jaz sem se odločila za mesni meni, fant pa za ribjega. Oba sva si privoščila še vinsko spremljavo. Hodi so bili med menijema isti, razlika je bila samo v glavni jedi. 

Pozdrav iz kuhinje: krostini s hrenom in aspik

Tunin tatarc, žele cvetov metuljevega graha, jogurt in mikrovrtič

Kremna juha gomoljnic, čemažev pesto

File štajerskega smuča na žafranovi rižoti, pena mladega graha in kreša
ali
Pujskov medaljon na kremi pastinaka, čebulna marmelada in omaka demi glace

Jogurtova rezina z bučnim oljem, bezeg in dehidrirana rdeča pesa

Prvič, odkar hodim na tedne restavracij so me navdušile skoraj vse jedi razen pozdrav iz kuhinje (verjetno zato, ker ne maram žolce-aspik). Glavna mesna jed je bila fenomenalna, medtem, ko me ribja glavna jed ni pretirano navdušila. Glavna finalistka med vsemi je bila sladica. Včasih si kar ne predstavljaš, kakšne sestavine so zmešane skupaj  ampak tole je bilo več kot odlično. 

Nad strežbo smo bili zadovoljni, na glavno jed smo čakali sicer malo dlje ampak nas ni tako motilo. Tudi nad končnim zneskom smo bili prijetno presenečeni. Za 6 menijev, 6 penin, 4 vinske spremljave in 4 Radenske smo odšteli 180€. 


Ni komentarjev:

Objavite komentar