ponedeljek, 16. april 2018

Ro´s argan Lushevo milo za tuširanje

Lush je bil kar nekaj časa na moji wish listi pa sem se ga do zdaj spretno izogibala. Zakaj? Predvsem zato, ker sem vedela, da bom s prvim izdelkom hotela imeti vse :) Za rojstni dan sem dobila dva izdelka; eden izmed njih je tole milo za tuširanje. Do zdaj sem za tuširanje uporabljala samo tuš gele v kremi. Se je to po uporabi mila za telo spremenilo? Berite naprej.

Na njihovi spletni strani je za to milo sledeč opis:

To lesketajoče se rožnato milo na osnovi arganovega olja je posuto s cvetnimi lističi rumene in rožnate vrtnice. Občutek, ko odrežete košček mila, je, kot bi rezali maslo, in ko milo prerežete, zagledate njegovo razkošno jedro smetanaste barve, odišavljeno z omamnim absolutom turške vrtnice in oljem egiptovske geranije. Milo je v dlani mehko – občutite lahko koži koristne antioksidantne učinke arganovega olja, ki ga ročno pridobivajo berberske vaške ženske zadruge v Agadirju v Maroku. Namilite se po vsem telesu za dolgotrajno mehkobo in božanski cvetličen vonj.

In še sestavine mila:

arganovo olje (Argania spinosa oil)voda (Aqua)glicerin (Glycerine)natrijev hidroksid (Sodium Hydroxide)parfum (Perfume)limonino olje (Citrus limonum oil),egiptovsko olje geranije (Pelargonium graveolens oil)natrijev bikarbonat (Sodium Bicarbonate)citronska kislina (Citric Acid)*limonene (*Limonene)Citronellol,kumarin (Coumarin)geraniol (Geraniol)vrtnični cvetovi (Rosa centifolia) 
     Naravne sestavine      Varne sintetične sestavine

Milo je pakirano v črni vrečkici. Ko sem jo odprla me je vonj nedvomno prepričal. Nekaj minut sem imela vrečko odprto in vonj se je razlegel po celem prostoru, zato sem do uporabe hranila nazaj v vrečko. Kot sem že omenila do sedaj mil za telo nisem uporabljala- v primerjavi z drugimi mili za obraz, lase. Pri tuširanju sem si milo namilila v dlaneh in nanesla na mokro kožo. Ker je izdelek naraven seveda ni bilo pretiranega penjenja. To me je malo zmotilo, zato sem zmočeno milo uporabila direktno z drsenjem po koži, ki mi je večkrat zdrsnilo iz rok v banjo. Naj omenim, da je milo drugačno kot vsi ostali, ki sem jih uporabljala do sedaj- je mehko oz. srednje trdo.


Po tuširanju je bila koža mehka, dišeča in ni bilo nobenega zategovanja. Vonj je na koži ostal nekaj ur. Všečen pa je tudi zaradi listov vrtnic, ki so v milu. Tako, da vsake toliko časa na koži ostane tudi kakšen list. Milo je po uporabi potrebno posušiti, zato je nujna oprema še posodica za odtekanje. 

In še na kratko nekaj plus in minus točk:

+ omamen vonj
+ naraven izdelek
+ ekološki izdelek
+ za dlje časa kot gel
- se zelo malo peni
- bolj primeren za domačo uporabo
- nerodna uporaba
Zadnja točka je tista, ki me je najbolj zmotila in ga v prihodnje ne bom kupila. Je res, da je naravno in omamno diši ampak si bom raje kupila kakšen naraven gel za tuširanje. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar