sobota, 5. maj 2018

Vrtna dekoracija 3 (DIY)

Že dolgo se nisem oglasila s kakšno zgodbo iz mojega zeliščnega vrta. Trenutno se vse vrti okoli sajenja, pletja in priprave drugih vrtnih dekoracij. Meta in melisa že pridno rasteta in ju bom kmalu lahko porezala že drugič. Danes sem naredila tudi nove označevalce zelišč, ki se trenutno še sušijo in jih bom pokazala v kakšni naslednji objavi. Danes pa naj pokažem dve zadnji ideji, ki sta bili čisto spontani in ju moram deliti z vami.

Tole leseno samokolnico mi je podarila tašča. Lansko leto je imela v njej rože, zdaj pa se jo je naveličala. Skrivaj sem upala, da bo moja in res je. Kupila sem 5 nageljnov in jih nasadila vanjo. Ker je samokolnica kar velika je sledilo vprašanje; kam bi jo dala, da bo čimbolj vidna. Seveda vsak hribček odpade. Spravili smo jo na klet in tako se res vidi takoj, ko pride kdo k hiši. 


Druga ideja je še bolj simpl z minimalnim vložkom. Potrebujemo gajbico, rože in to je to. Na spodnjo stran sem dala pokončno okrasno koprivo, na zgornjo stran pa milijon zvončke, ki se bodo razrasli dol po gajbici. Zaenkrat je še malo prazno zato sem dala na eno stran svoje stare, znošene škornje. Vam je ideja všeč?

Ni komentarjev:

Objavite komentar