nedelja, 30. september 2018

Barvna koruza

Dobrodošli nazaj! Letošnje poletje je bilo izredno delovno. Vrt in narava sta se bohotila s pridelki. Trenutno nabiram zadnja zelišča, medtem, ko se drevesa šibijo pod težo pridelkov in se trudimo z nabiranjem jabolk, hrušk. Prejšnji teden sem v svojem zeliščnem vrtu pobrala težko pričakovan pridelek- barvasto koruzo. Nad rezultatom sem bila več kot navdušena. Bilo je kot odpiranje darila- pri nobeni nisi vedel, kaj te čaka.


Spomladi sem v skupini na Facebooku dobila semena te koruze. Komaj sem čakala, da bo čas setve. Ker nisem imela veliko semen sem se odločila, da jih posadim kar na rob mojega zeliščnega vrta, kjer ne bo nobenemu v napoto (predvsem glede zalivanja). Storži so se mi zdeli pred pobiranjem zelo majhni. Sem že mislila, da ne bo nič s pridelkom. Ker pa se je steblo koruze že čisto posušilo mi ni preostalo drugega, kot da jo izpulim in poberem storže. 


Glede na velikost me je presenetil pridelek. Prvo koruzo sem odprla in zagledala prečudovit pisan storž. Meni osebno najlepši storž od vseh. Sledil je naslednji, precej temen, potem pa še malo svetlejši. Na koncu sem dobila 6 lepih storžev za dekoracijo, medtem ko so bili nekje štirje nerazviti. No, jaz se jih ne morem nagledati, res so čudoviti. 



Kaj pa menite vi?

Ni komentarjev:

Objavite komentar