ponedeljek, 28. maj 2018

Vrtna dekoracija 4 (DIY)

Tokrat z vami delim idejo za hitre in noro lepe označevalce na vrtu. Lansko leto sem uporabila za podlago les, napis pa sem žgala vanj. Letos nisem imela toliko časa, zato sem si malo olajšala vso zadevo. Uporabila sem stare ploščice, alkoholni flumaster, brezbarven sprej in lesene palčke. Za plošče sem rabila vse skupaj okoli 2 uri. 

V svojem zeliščnem vrtu sem želela imeti letos vsa zelišča označena isto. Ker pa sem lani uporabila lesene palice z napisi, bi morala letos narediti nove za nova zelišča, katerih lani nisem imela. Odločila sem se, da vse zamenjam in uporabil napise na ploščicah. Doma sem našla stare bele ploščice (dobro je, da so svetle, saj se napis tudi lepše vidi) in jih s kladivom razbila na 4 dele. Vsak košček je bil drugačne oblike- in ravno to mi je posebej všeč. Na vsak kos sem z alkoholnim flumastrom napisala imena zelišč in prešpricala s prozornim sprejem za zunanje površine. Pustila sem nekaj ur, da se je dobro posušilo in še 1x prešpricala.



Naslednji dan sem kupila silikon za lepljenje lesa in keramike. Oče mi je nažagal lesene palice na katere sem nalepila ploščice in počakala do naslednjega dne, da so bile dobro posušene. Sledil je najljubši del- razporeditev tablic po zeliščnem vrtu. Nad končnim izdelkom sem noro navdušena. Kako pa se zdi vam?






Ni komentarjev:

Objavite komentar