ponedeljek, 13. april 2015

Follow me (Kje me lahko najdeš?)

Danes sem preverila, koliko obiska imam na strani Naturalicious in sem bila prijetno presenečena. Čez 4.000 jih je že kar je za mene zelo veliko. Hvala vsem, ki si vzamete čas in malo počekirate moje stvari. Še bolj pa sem vesela, ko dobim povratne informacije o kakšni moji ideji, ki jo potem sami preizkusite. To je tisto, kar mi daje največji zagon. Hvala vsem ;)

Odločila sem se, da danes predstavim še druge strani, na katerih sem bolj ali manj aktivna. Te dni sem si uredila še zadnje detajle v zvezi s tem, da je vse skupaj bolj pregledno. Na desni takoj pod mojim opisom so vsem poznane ikone spletnih omrežij, katere uporabljam.












Lahko pa preprosto vpišete svoj e-mail naslov, kamor boste dobili sporočilo takoj, ko bom na svoji strani objavila nove stvari. 

Vesela bom vsakega vašega komentarja, vaših želj, kritik ter pohval. 

English:

Today I checked how many visits I have on Naturalicious blog and I was very surprised. After 4000 which is for me very much in this time. Thanks to all who take the time and read a little of my stuff. Even more, I´m happy when I get feedback on my ideas when you try by yourself. This is what gives me the greatest pleasure. Thank you all ;)

I´ve decided to present  my other pages on which I´m less or more active. These days I edited the last details about this. On the right just below my description are all familiar icons of online networks, which I use it.


Or you can simply type in your e-mail address where you get a message as soon as I write a new post on my blog.

I welcome any of your comments, your wishes, critics and compliments.








Ni komentarjev:

Objavite komentar