četrtek, 2. april 2015

Nail art (poslikava nohtov)

Roke so ogledalo človeka. Ženska je lahko še tako urejena, vendar če ima zanemarjene nohte gre ves trud v nič. Z rokami gestikuliramo, zato so najbolj na udaru. Zelo je pomembno, da so tako urejeni tudi nohti. Sama sem šla čez kar nekaj faz urejanja nohtov. Od navadnih manikir, ki so se na dva dni spreminjale, zaščite nohtov samo s prozornim lakom in s permanentnim lakiranjem. Ker mi je bilo navadno lakiranje z eno barvo vedno dolgočasno sem si naredila različne poslikave nohtov. Na spodnjih slikah je samo nekaj od mojih naj naj manikir, ki jih želim v prihodnje ponoviti (na sliko lahko kliknete in jo tako povečate).










































Upam, da sem ti dala kakšno idejo za naslednjo manikiro. Kašne nohte pa imaš trenutno ti?

English:

Hands are the mirror of humans. The woman can be very classy but if she has neglected nails every effort is wasted. With hands we gesture so they are the most on the sight . It is very important to have also pretty nails. I went through several phases of polishing my nails. From ordinary manicure which I changed after every two days, to nails polished only for protection with transparent polish and to permanent polishing. Painting my nails with one color was for me always boring so I´ve usually made a various nail art . On pictures are just few of my manicures which are for me the best and I want them to repeat someday (you can click on the image to increase them).

I hope I gave you some ideas for the next manicure. How are your nails now?

Ni komentarjev:

Objavite komentar