torek, 19. maj 2015

Green all over me

Narava je zasijala v polnem čaru in vidimo lahko vse odtenke zelene- od čisto svetlih do temnejših odtenkov. Če je že vse zeleno pa naj bojo še moji nohti :) Tako sem se odločila za malo bolj umirjene nohte z majhnim detajlom na prstancu. Tokrat sva si nohte urejali skupaj z najboljšo prijateljico, tako da sem se lahko tudi jaz malo zrelaksirala in predala za spremembo v roke komu drugemu. Zraven pa sva v miru poklepetali in namesto na kavi izkoristili čas za nohtke skupaj z domačim čajem. 


English:

The nature is now full in its shine with all shades of green- from pure light to darker shades. So I decided to have nails like that- if it´s everywhere green my nails have to be the same. So I decided to have a little more subdued nails with a small detail on the ring finger. This time I made my nails with my best friend so I could relax a little and be in the hands of someone else. We spent time for chat and use the time for nails, together with a cup of tea.

Ni komentarjev:

Objavite komentar