sreda, 6. januar 2016

1. BLOG ANNIVERSARY

Jupiiiii....moje prvo leto bloga je za menoj. Saj ne morem verjeti kako hitro čas beži. Moja lanska novoletna zaobljuba je bila res uspešna in se bo nadaljevala tudi to leto naprej; torej še več pisanja, novi izzivi in pa hude ideje za moje bralce. V veselje mi je, ko mi kdo reče, da je preveril kakšno stvar na mojem blogu ali pa da je našel idejo za kakšno sladico, izlet ali pa nabiranje zelišč ravno pri meni. Tudi v bodoče vas ne bom razočarala. 



V tej objavici sem se odločila, da pod drobnogled vzamem, katere objave so bile v letu 2015 najbolj brane. Torej v mojem prvem letu bloganja. Daleč pred vsemi so moji kuharski recepti. Sploh nisem imela predstave, kako radi pečete peciva ;) Najbolj brane od 10-1 mesta so:


In še zadnje 3:






Meni osebno pa so top 3-je posti, ki jih večkrat z veseljem pogledam tile:

3. Melisa (ker rastlino preprosto obožujem)

2. Srce med vinogradi Špičnik (odličen izlet, ki mi bo dolgo ostal v spominu- priporočam ogled)

1. Moj prvi zeliščni skalnjak (ker je čisto moje delo; moj hobi, za katerega sem porabila kar nekaj časa)

Torej, še 1x hvala vsem bralcem, saj mi prav vi dajete dodatno motivacijo. V enem letu nabrati 13.000 ogledov strani je zame vsekakor veliko. Za konec pa me še zanima me, o katerih temah bi želeli, da se jim v prihodnje še posebej posvetim. Uživajte ;)

English:

Hooray!! My first year of bloging is over me. I can´t believe how fast time flies. My New Year's resolutions last year was really successful and will continue in the year ahead; therefore, more writing, new challenges, and new, great ideas for my readers. It´s my pleasure when somebody says that read a thing on my blog or find an idea for what kind of dessert, trip or for gathering herbs . In the future, I will not disappoint you.

In this post, I decided to take a closer look on most readed posts in 2015. So in my first year of blogging are far ahead all my cooking recipes. I didn´t have no idea of how you like to bake ;) Top posts from 10-1 are on the top in Slovenian post (you can click on them to read the posts).

I also have my own top 3: 
3. Melisa (because I just love the plant)
2. The heart of the vineyards Špičnik (perfect trip, I will have this trip in my memory, because this place is so great)
1. My first herb rockery (because it´s my own work; my hobby where I spend a lot of my time)

So, thanks to all the readers, because you give me extra motivation. In one year I got 13,000 page views what is definitely a lot for me. In the end I will know from you which topics would you like to read in the future on my blog. Enjoy

Vesna

Ni komentarjev:

Objavite komentar