sreda, 27. januar 2016

January nails

Moji nohtki so spet lepi jupiii!!! Moram priznati, da sem bila nad zadnjo manikiro, ki sem jo imela za novo leto, prijetno presenečena (kakšna je bila preverite tukaj). Kot sem omenila v prejšnji objavi nad Depend gelishi nisem bila ravno navdušena ampak tale je bil pa res super. Barva je bila čisto novoletna- sivočrna z veliiiko bleščicami. Najbolj me je presenetila obstojnost, saj so se mi robovi obdržali čisto do konca- 3 tedne. Imela bi jih še dlje, če ne bi imela že takšnega narastka. Zdaj sem se odločila za malo bolj umirjene.






Rjavo-sive nohte sem obogatila s poslikavo na prstancu in bleščicami na sredincu. Za poslikavo sem uporabila motiv iz ene od prvih Essence platk. Kakšni se vam zdijo? Me zanima, ali mi bodo zdržali do mojega rojstnega dneva, ali si bom spremenila manikiro že kaj prej :D





English:

My nails are beautiful again yuppee!! I must say that I was very impressed over the last manicure which I had for the new year (see my last manicure here). As I mentioned in a previous post I was not very impressed about Depend brand but this one was really great. The color was exactly for New year- black/grey with loooot of glitters.  The most I was surprised by the fastness, because my edges were great til the end- 3 weeks. It would have been longer if I wouldn't have such a grow. Now I decided to be a little more bright.

I enriched my brownish-gray nails with a motive stamping on my ring finger and glitters on middle finger. For painting I used the motif of one of the first Essence stamping plates. What do you think? I wonder if this nails hold until my birthday, or I'll change manicure before :D


Vesna

Ni komentarjev:

Objavite komentar