sobota, 23. januar 2016

Seminar o zeliščih od A-Ž (SLO)

V četrtek sem imela res en super dan- zabaven in poučen. Udeležila sem se dveh seminarjev: nega obraza in rok v zimskem času in zelišča od a-ž. Oba seminarja sta bila v Celju in na srečo mi je časovno vse lepo zneslo. Dobila sem res veliko novega znanja predvsem na področju zeliščarstva. Predavanje je vodila gospa Monika Mulej iz zeliščne kmetije Hanuman.
Izdelki zeliščne kmetije Hanuman

Predavanje o negi obraza in rok pozimi je bila predstavitev Artistry kozmetike in Nutrilite prehranskih dopolnil. Dobili smo kar nekaj uporabnih nasvetov, kako negovati kožo (vse to sem seveda že vedela iz srednje šole ampak so me ponovno opomnili na nekatere stvari, ki jih NE delam- obupna sem s čiščenjem obraza zjutraj...upam, da se moj večerni ritual čiščenja obraza z vsemi tremi koraki prestavi tudi na zjutraj- čiščenje+toniziranje+krema). Prav tako sem se zavedla, da moram veliko več piti, se gibati in bolj uravnoteženo jesti. Sama kozmetika in ličila me niso pretirano navdušila, sem bila pa malo bolj navdušena nad prehranskimi dopolnili.
Veliko bolj me je impresioniral seminar o zeliščih. Seminar je trajal 2 uri in je stal 12€. Je bil prvi izmed večih, ki bodo v sklopu iste zeliščne kmetije in bodo potekali 1x mesečno v okolici Celja. Seminarja sva se udeležili s prijateljico in obe bili navdušeni nad sproščenostjo predavateljice in njenim širokim znanjem. V uri in pol smo predelali res veliko zelišč, njihov primeren čas nabiranja, kaj nabiramo in tudi uporabo le-teh. Prikazali so nam, katera zelišča so blaga in jih lahko uporabljajo tudi otroci, do bolj specifičnih in intenzivnih v čajnih mešanicah. Sledila je delavnica, kjer smo se razdelili v skupine. Vsaka skupina je dobila opis ljudi z določenimi tegobami, kjer smo morali na osnovi tega opisa narediti ustrezno čajno mešanico.

Na predavanju smo poizkusili tudi odličen domači čaj zeliščne kmetije Hanuman

Veliko zelišč, ki smo jih spoznali smo lahko tudi videli in jih povohali. Nekaj je bilo tudi takšnih, za katere sem slišala prvič.
Nato nam je gospa Monika skuhala enega izmed njihovih čajev in bila na razpolago za vsa naša vprašanja. Mi pa smo si medtem naredili čisto svoje čajne mešanice za domov. Čas nam je čisto prehitro minil. Gospo bi lahko poslušala še več ur. Vsekakor se bom udeležila tudi naslednjega seminarja, ki bo nekje v februarju- datum pa zaenkrat še ni znan.
In še nekaj uporabnih nasvetov iz našega predavanja- zelišča, ki so primerna za določene tegobe:
ODVAJAJO VODO
POMIRJAJO
SPODBUJAJO PREBAVO
IMAJO VELIKO SLUZI
Breza
Baldrijan
Kordabenedikta
Slez (ajbiš)
Pričja dresen
Šentjanževka
Tavžentroža
Slezenovec
Kopriva
Melisa
Islandski lišaj
Lučnik
Prava lakota
Sivka
Regrat korenina
Islandski lišaj
Gladež korenina
Pelin
Njivska preslica
Rman
ZA JETRA
PREČIŠČUJEJO
UMIRJAJO KRČE
NIŽAJO KRVNI TLAK
Artičoka list
Kopriva
Petoprstnik
Glog
Repik (gladišnik)
Oves (ZELENI)
Divji kostanj
Plešec
Regrat
Janež
Oljka list
Pegasti badelj
Kumina
Komarček
RAZKUŽUJE
ANALGETIKI- umirjajo bolečino
ZAKRKNE (KRČI) TKIVO- za drisko, ekceme, vnete dlesni…)
Kamilica
Močvirski oslad
Hrastovo lubje
Timijan
Bela vrba (skorja)
Srčna moč (korenina)
Žajbelj
Jetičnik

Ni komentarjev:

Objavite komentar