nedelja, 16. oktober 2016

Jogurtov mousse s kakijem in granatnim jabolkom

V tem tednu sem dobila iz primorske domače kakije. Prva misel se mi je že porajala h kakšni sladici, saj jih drugače zelo redko jem. Ne sprašujte me zakaj, saj so res zelo okusni ampak kar pozabim na njih. Odločila sem se za osvežilen mousse z jogurtom in dodatkom granatnega jabolk.

Za jogurtov mousse sem uporabila:
- 200ml sladke smetane
- 4 lističi želatine
- 300g grškega jogurta
- limonino lupinico
- 2 žlici sladkorja v prahu

Želatino v lisitčih namočimo v hladno vodo za 10 minut. Medtem segrevamo vodo, kjer bomo nad vodno paro stopili želatino. Stepemo tudi smetano in ji dodamo sladkor v prahu in limonino lupinico. Želatino stopimo nad vodno paro in pazimo, da se ne pregreje. Dodamo ji 2 žlici jogurta in dobro zmešamo. Počasi zmešamo skupaj še ostali jogurt in smetano. 

Kozarčke začnemo polniti z granatnim jabolkom. Za 6 kozarčkov sem porabila pol granatnega jabolka. V kolikor vam granatno jabolko ni dobro, ga lahko tudi izpustite. Sledi naslednja plast jogurtovega moussa (jaz sem dala v vsak kozarček po 3-4 zvrhane žlice). Vrhnja plast pa je iz kakijevega pireja.
Kakijev pire naredimo iz:
- 3 zrelih kakijev
- 5 žlic ruma
- 1 žlice sladkorja v prahu

Kakije zmiksamo s paličnim mešalnikom in dodamo rum ter sladkor v prahu. Damo nad mousse in dekoriramo po želji. Sladico damo za nekaj ur v hladilnik in to je to. Lahkotna, sočna, hitra in sezonska sladica. 


 

1 komentar:

  1. �� recept. Tole morem cimprej probat, ker sem sama tudi ljubiteljica kakija ��

    OdgovoriIzbriši