nedelja, 23. oktober 2016

Teden restavracij 2016- Restavracija Kaiser

S fantom sva zaprisežena fan-a tedna restavracij. Pri nama je že zdaj drugo leto stalnica in letos sem komaj čakala dan, ko je bil objavljen seznam vseh restavracij in začetek rezervacij. Najina letošnja izbira je bila Galerija okusov. Pa sva bila na koncu kar malo razočarana nad opisom jedi, ki jih nudijo v tednu restavracij in si tako premislila. Je res, da sva mogoče naredila veliko napako, saj je Galerija okusov daleč najbolj zaželjena pa vendar...pot naju je vodila v Rogaško Slatino. 

Rezervirala sva prvi dan TR, torej v petek v restavraciji Kaiser. V Rogaški Slatini že lep čas nisem bila in sem komaj čakala, da si jo malo pogledava. Ob prihodu v restavracijo sva bila deležna lepe dobrodošlice in dobila res super mesto z dovolj intime. Odločila sva se, da si vzameva različna jedilnika. 

Jaz sem se odločila za ribji meni, sestavljen iz:
  • pozdrav iz kuhinje 
  • Dimljena postrv na hrenovi majonezi s kremnim sirom, postrv v panko drobtinah na grahovem pireju, carpaccio postrvi na mladi solati(tole je bilo res okusno)

  •  Krompirjeva juha z zeleno in tartufi, prepeličje jajce in tartufov žličnik(juhe so mi vedno daleč najboljše; takšna je bila tudi ta. Posebna pa je bila tudi postrežba le-te)

  •  Kraljevi raki v tempuri in sipin čips na kremni paradižnikovi rižoti z ribjo omako(glede na to, da nisem ljubiteljica riža sem pojedla samo rake)

In pa še mesni meni mojega fanta:
  •  Pozdrav iz kuhinje
  •  Bela polenta s papriko “brunoise”, ragu muflona  ter dimljeno skuta Podpečan 

  •  Zorjen telečji hrbet z reducirano omako modre frankinje, pražen krompir z jurčki, pire muškatne buče, stročji fižol ovit v panceto krškopoljskega prašiča

  • Kostanjeva krema, žele jurke, biskvit, vinski šodo ter hišni sladoled(odlična sladica)
Tudi tokrat nad hrano nisva bila razočarana in vsekakor priporočam obisk restavracije Kaiser. Če boste imeli srečo se bo našlo še kakšno prosto mesto. Naj spomnim, da so v tednu restavracij predstavljene restavracije iz cele Slovenije in nudijo najmanj tri hodne menije po enotni ceni 16€. Odločite se lahko tudi za vinsko spremljavo, ki pa ni všteta v ceno. Midva sva dala za 2 menija, dve penini in kozarca vina 46€, kar se nama za takšno postrežbo ni zdelo veliko. Dnevi restavracij potekajo še cel naslednji teden vse do 30.10. 

Kaj pa vi ste se letos udeležili tedna restavracij?

Ni komentarjev:

Objavite komentar