torek, 6. februar 2018

Catrice Spectra light 05 HOLO ENCHANTMENT

Mislim, da bo tole moja prva objava z navadnim lakom za nohte. Ne morem si kaj, našla sem moj najljubši lak, ki ima holo efekt. Komaj sem čakala, da si odstranim gelish in ga preizkusim. Za tale lakec sem preiskala kar nekaj drogerij in ugotovila, da ga v Sloveniji še sploh ni (v teh dneh mislim, da bo počasi že pri nas ali pa je že). Potem pa sem ga našla kakšne 14 dni nazaj v Avstriji. Naj povem, da sem se tega razveselila bolj kot vse druga, kar sem tisti dan kupila v Primarku :)

V tej kolekciji jih je drugače pet: 01 Down the milky way, 02 Iridescent illusion, 03 Irregular galaxies, 04 Magma infusion in 05 Holo enchantment. Žal sta bila v Avstriji samo dva, zato sem izbrala 05 Holo enchantment.

Nanos je bil dokaj enostaven. Presenetil me je čopič, ki je res super za nanašanje z ovalnim aplikatorjem. Lak je hitro sušeč, tako, da je potrebno delati hitre premaze. Ker nisem pričakovala tako hitrega sušenja je bilo potrebno nekaj nohtov ponoviti. Za lepo prekrivnost je treba uporabiti dve plasti. Končni efekt je mat.





Holo efekt je viden pod lučjo ali na soncu. Drugače je kar malo prežalosten za mene. Mislim, da si bom naslednjega izbrala kakšno drugo barvo. Žal pa sem presenečena nad obstojnostjo- negativno. Lak mi je obdržal samo nekaj ur na konicah, naslednji dan se mi je začel krušiti po celem nohtu. Sem se kar malo razvadila z obstojnostjo gelishev.


In še enkrat + in - izdelka:
+ enostaven nanos
+ hitro sušenje
+ dobra prekrovnost
+ lep holo efekt
- slaba obstojnost

Čeprav je obstojnost zelo slaba mi ni problema, da si ga namažem tudi vsak dan če je treba. Nad efektom sem preprosto navdušena. 


Ni komentarjev:

Objavite komentar