ponedeljek, 21. marec 2016

Planica 2016 + Citycenter 10 let (SLO)

Kdor ne skače ni Slovenc hej hej hej!!! Navijanje za naše orle in v zraku poplava slovenskih zastav. Vsaj enkrat po dolgem času sem bila ponosna na to, da sem Slovenka :D Slovenski športniki so iz leta v leto boljši in lahko rečem samo kapo dol. Seveda je bilo že pred planiško tekmo jasno, da bo Peter Prevec letos dobil velik kristalni globus, tako da se je pričakovala letos prava evforija v Planici. Karte zanjo so bile že zdavnaj razprodane (še dobro, da smo šli v akcijo zanje že januarja). 


V Planico smo se odpravili kar z avtobusom. Jaz sem komaj čakala, da vidim to velikanko, saj do včeraj nisem bila še nikoli tam (nekaj let nazaj smo bili namenjeni tja, pa smo imeli prometno nesrečo, tako da ni bilo nič iz tega). Prispeli smo okoli pol 8 ure in imeli kar srečo s parkiranjem, saj smo lahko avtobus pustili malo nižje pod vhodom. Gužva je bila že seveda tam. Malo me je bilo strah, kaj bomo počeli uro in pol pred začetkom predskokov. Moj strah je bil čisto odveč, saj je minilo 123. Našli smo malo višji prostor, od koder smo navijali in videli vso skakalnico. No, ko si enkrat na takšnem dogodku te okolica res potegne noter. Že pred pričetkom smo se noro zabavali, peli in že tudi navijali ter držali pesti. Ob 9-ih so začeli s predskoki zatem pa glavni del. Občudovala sem že predskakalce saj jih iz doline na zaletni prostor sploh ne vidiš, potem se pa kar naenkrat pojavijo in skočijo nenormalno daleč :D 




Glavni del je potekal zelo hitro. Seveda je pripomoglo lepo sončno vreme in brezvetrje. Občutki pa fenomenalni. Občutek je res nepopisen in ni primerjave z ogledom tekme po televiziji. Zastave so plapolale in samo čakali smo na glavnino. Nastop naših orlov. No če je bila prej evforija smo po teh nastopih vsi znoreli :D Noro, noro, noro!! In za konec še prvi dve mesti! Ok, saj po tihem pričakuješ ampak ko se pa to zgodi je pa res veselje na vrhuncu. Potem pa podelitev vseh mogočih nagrad za letošnje leto. Ko vsi zbrani v en glas pojemo 3x zapored slovensko himno. To pa dobiš kurjo kožo.

Drugo leto se seveda spet vidimo, ker Planica res zasvoji ;) po eni strani je že kar škoda, da je sezone konec ampak tudi športniki se morajo spočiti. Še enkrat iskrene čestitke vsem skakalcem, da ste nam polepšali letošnjo zimo. 

Pa da se še malo pohvalim s preteklimi dnevi. V našem Citycentru Celje smo imeli 10. obletnico centra. In kot je že v navadi so v teh dneh potekale številne modne revije na zelo visokem nivoju. Vip modne revije sem se udeležila v četrtek, v soboto pa smo jo imeli za zaposlene. Res sem ponosna, da sem del Citycenter kolektiva. Letošnja tema je bila Alica v deželi mode in lahko povem, da je iz leta v leto boljša izvedba in še boljša ideja. Bravo!


Me and my girls :)



Vesna

Ni komentarjev:

Objavite komentar