petek, 25. marec 2016

Velikonočne čokoladne posodice

Velika noč je pred vrati. Stanovanje je počiščeno, pirhi pobarvani, sledi pa še najljubši del- peka. Nekaj bova z mamo pekle jutri, za danes pa sem naredila čokoladne posodice v velikonočnem pridihu. Takšne čokoladne posodice so res super. Zakaj bi mazali vse posode če pa lahko posodice kar naredimo in jih na koncu pojemo? To sladico sem že večkrat naredila; posebno poleti so najboljše polnjene s kakšnim sladoledom ali pa samo z narezanim sadjem. 


Za posodice boste potrebovali:

- vodne balončke
- jedilno čokolado 

Jaz uporabljam jedilno čokolado iz Lidla in je res super. Naredi se lepa glazura, tako da ji ni potrebno dodajati nič olja. Čokolado sem stopila nad vodno paro in počakala, da se je dobro ohladila. Medtem sem pripravila vodne balončke, katere sem napihnila na primerno velikost. Bodite pozorni, da jih ne napolnete preveč, saj lahko kasneje počijo. Ker je vodne balončke težko polniti si pomagajte s pumpico. Jaz balončke še vedno operem pod vodo in jih prebrišem za vsak slučaj. Sledi trenutek resnice- namakanje balončkov v čokolado. Pri tem moramo biti res pozorni, da je čokolado dovolj ohlajena ampak še vseeno tekoča, saj lahko imamo drugače neprijetno presenečenje- pokanje balončkov in čokolado po celi kuhinji. Oblite balončke polagamo na peki papir. 

Čokolada se mora dobro strditi preden balončke popokamo. Medtem sem pripravila kremo- danes mascarpone kremo. Rabimo:

- 250g mascarpone 
- 2 jajci
- 50g sladkorja v prahu
- vanilijev sladkor



Jajca ločimo na rumenjake in beljake. Iz beljakov naredimo sneg. Sladkorja in rumenjake prav tako zmešamo in na koncu dodamo mascarpone. V isto posodo dodamo sneg in počasi zmešamo. Krema je narejena in zadostuje za okoli 5 posodic. Damo jo v posodice in hitro vse skupaj v hladilnik. 

Ker je ravno velika noč sem se malo poigrala še z dekoracijo. Čokoladna jajčka in pisani bomboni tako predstavljajo jajca v gnezdu. Pa lepe praznike vsem ;)

Vesna


Ni komentarjev:

Objavite komentar