četrtek, 24. marec 2016

Zeliščni skalnjak MAREC

Končno se bodo začela dela na mojem zeliščnem skalnjaku. Letos sem si zadala tudi nov projekt in sicer razširitev gred na drugo lokacijo (več o tem pa v prihodnje). Ker je bila letošnja zima mila mi je kar nekaj zelišč prezimilo in tako že veselo rastejo. V teh dneh sem si skalnjak že okopala, v prihodnjih dneh pa bom dodala novo zemljo in še enkrat okopala, da bom staro in novo zemljo lepo premešala. 

Najbolj sem presenečena nad pegastim badljem. Zdi se mi, da se iz dneva v dan bolj razrašča. Ampak ker gre pri nas kar veliko po njem me tudi nič kaj ne moti. Tudi kamilice so že kar velike. Malo so sicer goste, tako, da jih bom nekaj v naslednjih dneh presadila. Da o meti in melisi ne govorim. Od lanskega leta so se neverjetno razrasla- pričakovano. 

Zimo so mi prezimili:
- hermelika, 
- meta, 
- melisa, 
- sivka, 
- netresk
- kamilica
- timijan
- kamilica
- pelin
- origano
- drobnjak
- žajbelj
- pegasti badelj in
- ognjič. 

Kamilice
Sivka
Meta
Drobnjak
Pelin
Origano
Pegasti badelj
O naslednjih zeliščih pa ni ne duha ne sluha več:
- rožmarin
- janež
- limonska trava
- aloja
- stevija

V jeseni sem si zato na nekaj mest nasadila mačehe, da je zdaj malo bolj pisano. Ob straneh pa imam še od prejšnjih let čebulice tulipanov in narcis. Komaj čakam, da začnejo cveteti.

Pozgled na skalnjak iz vrha
Tudi dekoracija se mi je v tem času malo spremenila. Štori, ki sem jih dodala so dobili bele lise in so tako še lepši. Kamni pa malo bolj sprani in svetleči. Meni je všeč in komaj čakam, da bo malo bolj toplo, da grem po nove sadike in spet malo popestrim svoj zeliščni skalnjak.

Vesna

Ni komentarjev:

Objavite komentar